Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Jag nämnde till dom att det var märkligt att jag hade signerat avtalet och valt betalplan men ändå fick avslag. Det var då jag fick svaret att de hade haft problem och att jag kunde göra ansökan på nytt, allt var dock ifyllt så det verkade som att jag hade fastnat i mitten av processen på något vis.

Fick idag in 9000 från Betalo. Hoppas det löser sig för dig också!

Samma här! Mig känns det som dom driver med! Blev beviljad 30.000 och blev efter 2 minuter efter jag signerat avtalet utloggade ur appen och har inte kunnat logga in sen dess! Trotts att dom skrev att det är löst! Sen tar dom 24h på sig att svara på ETT mail. Och då står det: Det skall vara löst,
Sen kommer det nytt mail 24h efter tyvärr så ligger det nere!

Om dom har såna här problem tänk då är dom ska registrera sina inbetalningar dom får av sina kunder?

Fyy

Hur lång tid från överföring med betala till konto? Om
Jag överför nu får jag dom idag?

Hata [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/62 sa:
Credigo[/URL], post: 214119"]Hur lång tid från överföring med betala till konto? Om
Jag överför nu får jag dom idag?

För mig tog det två dagar, har hört att det kan ta en dag för mindre överföringar. Du får dom inte idag.

Nu har dom iallafall uppdaterat appen så att man kan logga in med IPhone.

När jag lägger in kortuppgifterna i Betalo så säger det ”Medges ej”. Någon som vet felet?

Får nu också det där meddelandet om att bankID't inte existerar eller liknande när jag försöker logga in. Förhoppningsvis bara något temporärt. ^^
Det kom ju upp så för mig igår. Men det funkade förut då jag ansökte och fick 10k. Så det är/var tillfälligt.

Hej! Såg också detta för 2 dar sen.. Kunde välja upp till 30 men sökte för 20 på 12 mån. Har redan maxat detta.. Betalade räkningar för 15 tusen och väntar på en överföring till mitt konto som skulle komma in på måndag via betalo. Har hög creditsafe men 1 på bisnode och värdelös uc.. Trots att jag har ca 50 synligt på uc och lite utanför men typ 25 ff. Så detta var välkommet :)

Efter att de 7 dagarna passerat framgår nu i appen att:

”Du har ingen aktiv kredit på kortet”

”Vi ska meddela dig om det finns en ny offert”

Är det någon som fått en ny offert, dvs en ny kredit efter den första?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp