Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tillbaka i skuldträsket

Hur går det för dig? Säljer du mycket saker ännu?
Det går framåt, det händer mer än vad jag skriver ut här <3 . Letar billigare boende just nu så ja, jag säljer av endel fortfarande :)
Säljer för tillfället på vinted och säljer iallafall 1-2 paket per dag. De ger några små kronor in iallafall.
Jag överlever varje månad nu efter att jag har släppt allt, dock är det mängder med samtal och sms / mail. Men jag försöker bara bortse från det. Fortfarande många månader kvar innan de närmar sig min tur för samtal med KFM.
Hoppas du mår bra! <3

Det går framåt, det händer mer än vad jag skriver ut här <3 . Letar billigare boende just nu så ja, jag säljer av endel fortfarande :)
Säljer för tillfället på vinted och säljer iallafall 1-2 paket per dag. De ger några små kronor in iallafall.
Jag överlever varje månad nu efter att jag har släppt allt, dock är det mängder med samtal och sms / mail. Men jag försöker bara bortse från det. Fortfarande många månader kvar innan de närmar sig min tur för samtal med KFM.
Hoppas du mår bra! <3
Oj vad stark du verkar vara och kämpar! ❤️
Jag mår ok men jobbigt att vända på varje krona för att få ihop det. Men små skulder minskar iallafall och det känns skönt. Tvungen att släppa en del och försöker undvika KF men det blir höga avbetalningsplaner. Men bara jag håller mig frisk.
Jag säljer också en del och överliever vardagen tack vare de små summorna

Oj vad stark du verkar vara och kämpar! ❤️
Jag mår ok men jobbigt att vända på varje krona för att få ihop det. Men små skulder minskar iallafall och det känns skönt. Tvungen att släppa en del och försöker undvika KF men det blir höga avbetalningsplaner. Men bara jag håller mig frisk.
Jag säljer också en del och överliever vardagen tack vare de små summorna
Har ju verkligen insett att hälsan kommer före allt annat. Jag försöker kämpa på så gott det går. Vissa dagar är tuffare än andra, men håller humöret uppe så gott det går för mina barn <3
Tacksamt att ändå sälja av lite, de gör gott <3

Har ju verkligen insett att hälsan kommer före allt annat. Jag försöker kämpa på så gott det går. Vissa dagar är tuffare än andra, men håller humöret uppe så gott det går för mina barn <3
Tacksamt att ändå sälja av lite, de gör gott <3
Ta hand om dig hälsan viktogast samt dina barn som behöver dig. Du är en fantastisk mamma för dina barn o de älskar dig för precis den du är

Som ni vet har jag ansökt om skuldsanering. Men jag har gjort detta utan en budget och skuldrådgivare, men är det någon idé att nu i efterhand kontakta en sån? Eller är det lönlöst när man redan ansökt ?

Som ni vet har jag ansökt om skuldsanering. Men jag har gjort detta utan en budget och skuldrådgivare, men är det någon idé att nu i efterhand kontakta en sån? Eller är det lönlöst när man redan ansökt ?
Jag ansökte helt själv utan någon hjälp och blev beviljad för några veckor sen. Det kanske inte är lönt nu men känner du dig osäker så kanske dom kan hjälpa dig på traven lite :) lycka till! Håller alla tummar för dig!❤️

Jag ansökte helt själv utan någon hjälp och blev beviljad för några veckor sen. Det kanske inte är lönt nu men känner du dig osäker så kanske dom kan hjälpa dig på traven lite :) lycka till! Håller alla tummar för dig!❤️
Tack för ditt svar <3 Egentligen är jag inte osäker, jag har lärt mig hur processen ser ut och jag vet att jag har gjort allt jag kan för att bli skuldfri, nu på egenhand kommer jag aldrig lyckas och har därför ansökt om sanering. Tänkte mest om kfm tyckte det var bra, även om jag skickade in på egen hand. Men har ett rätt fullt schema ändå så kanske dumt att lägga till ännu mer ”måsten”.

Personligen så tror jag att den statistik som tyder på att fler som söker via budget- och skuldrådgivare blir beviljade handlar om att fler gallras bort innan ansökan skickas in snarare än att det skulle väga till fördel som enskild faktor.
Känner du att du har koll på processen och vet att du gjort vad du kan, du vet dina varför osv, så ser jag ingen anledning att kontakta budget- och skuldrådgivare. Är man däremot mindre insatt eller tycker att det hela är en svår process att förstå så absolut.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp