- Meddelanden
- 1 355
- Mottagna reaktioner
- 951
- Poäng
- 757
Kämpa på och vissa dagar känner jag att det är skit och vissa dagar bra, men tog en paus härifrån och vad bra jag mådde när jag började leva och tänka på annat och jag är glad att jag inte tagit något extra jobb för hälsan är inte värd det, jag behöver ha ett liv och det har jag nu det går runt och vet att det kommer bli lite bättre om ett år och mycket bättre om två år och jag försöker följa min budget och det har gått rätt bra en liten extra utgift har det blivit men annars ok. Jag mår bättre som människa men har varit nära till utmattning extremt trött men börjar komma tillbaks till ett vanligt liv och det är värt alla pengar man kan tjäna extra eller att plocka ut semester i pengar man behöver leva och jag tog en paus härifrån och det var väldigt skönt började fokusera på annat men kämpa på du är en riktig kämpe och en stor inspirationFaktiskt!
Jag har också känt att jag pressar tänder, detta i vaket tillstånd. Kommer på mig själv efter en stund att jag sitter och pressar tänderna. När ja släpper dem får ja ont i käkarna och även lite huvudvärk faktiskt. Händer flera gånger per dag..
Jag har skrivit en bra plan i min skuldbok, jag tror att jag året ut kommer fortsätta enligt den. Inget extra kämpande hit / dit. Utan bara gå efter boken rakt av. Pengar som blir över o har lubbats extra amortera lägger jag undan så länge. Då blir det inte så mycket hattande i tänkandet och jag bara gör det som står.
Detta funderade jag på att göra året ut, för att få ner stressnivån ett tag![]()