Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Telia finance, upplysningen via sergel..

Hur och när kan man ansöka om en höjning utav nuvarande kredit på telia? Har 20 nu men endast haft det fram tills nu då jag gjorde min första inbetalning. När jag försöker mig på en ny lur på telia så blir jag nekad.... trots! Enligt mig en bra inkomst på 500k osv... varför får jag ej 50?
jag hade sjukt dålig kredit innan , ändå fick jag faktiskt 50k utan problem innan ! har samma inkomst som dig....du bör få 50k

Jag fick kredit hos dem nu med 12 anmärkningar ett betalningsföreläggande från 2017 så tack för tips om detta här på forumet

I mitt krisläge (jag vet att det är supersuperdåligt)...så köpte jag på mig några airpods som jag tänkte sälja och skulle behöva era kloka råd.

Har ni erfarenheter av att Blocket är bästa stället att sälja på?

Jag har några Apple AirPods Pro som kostade 3195 kr. Vad skulle ett rimligt säljpris på dessa vara?

Har även Apple Airpods med trådlöst laddningsetui som kostade 2.472 kr. Vad skulle ett rimligt säljpris på dessa vara?

Köpte även ett gäng Apple Air pods med laddningsetui som priset var 1.992 kr. Vad skulle ett rimligt säljpris på dessa vara?

Tusen tack i förväg för alla tips och all hjälp!

Har sålt mycket från telia på blocket och tradera....fick klart bäst betalt via tradera ...Blocket har ju sina "bruschor" Sista priset mannen????? :)
Airpods brukade funka för mig men som alltid får man räkna med att dra av minst 30 % för att få svar...

Hej! När jag skickar med följesedeln, kan jag stryka mitt namn och adress då?

Terry hur långt tid efter inkasso kunde du beställa fler telefoner?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp