Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Telia finance, upplysningen via sergel..

Ok men vadå så sergel godkänner en trots att man har anmärkningar? Så jag kan med andra ord ta ut grejer för 50k trots ett utmätningsförsök?
Det är ju bara testa egentligen, eftersom det är en upplysning som inte påverkar så mycket.

Någon som handlat genom telia finance i april som haft problem o hitta fakturor på produkterna? Jag beställde lite grejer i april o varje gång jag går in i appen står det du har inga obetalda fakturor ,,,,varit i kontakt med dem innan ang första fakturan o dem har bara uppgett att allt är i sin ordning jag ska vänta på första fakturan o lägga till dem i payappen o på Swedbank vilket gjordes i april,,jag ringde kundtjänst i fredags då varken autogiro kommit igång eller första faktura skickats ännu nu uppgav dem att vissa köp som gjorts i april försvunnit i systemet därav ingen första faktura ,,,,nån mer som upplevt detta?

Någon som handlat genom telia finance i april som haft problem o hitta fakturor på produkterna? Jag beställde lite grejer i april o varje gång jag går in i appen står det du har inga obetalda fakturor ,,,,varit i kontakt med dem innan ang första fakturan o dem har bara uppgett att allt är i sin ordning jag ska vänta på första fakturan o lägga till dem i payappen o på Swedbank vilket gjordes i april,,jag ringde kundtjänst i fredags då varken autogiro kommit igång eller första faktura skickats ännu nu uppgav dem att vissa köp som gjorts i april försvunnit i systemet därav ingen första faktura ,,,,nån mer som upplevt detta?

Då är det bara att vänta 3 år

Konsumentfordringar vilket det där borde vara preskriberas efter 3 år.

Har för mig att jag slapp betala 200 cdr-skivor och en 16x cdbrännare jag beställde ca år 2000. Inte sett faktura än

Konsumentfordringar vilket det där borde vara preskriberas efter 3 år.

Har för mig att jag slapp betala 200 cdr-skivor och en 16x cdbrännare jag beställde ca år 2000. Inte sett faktura än
O det va som f*n ,,,visste jag inte ,, man kan ju hoppas men tror nog där dyker upp en faktura så småningom haha

Korspostar kanske en smula nu, men är det fortfarande nu i december så att Telia OCH Halebop kör med Sergel uteslutande. Alltså så att uc inte är inblandade?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp