Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Telia finance, upplysningen via sergel..

Hur funkar det att beställa telefoner med abonnemang via Telenor?
Kan jag ändå sälja de?
Om jag avslutar abonnemangen, måste jag betala då hela kostanden för mobilen?

tackar terry fick med loss 50k nu grymt nu kan jag överleva tills juni tills mitt samlingslån

Jaaa det funkar det med....Det går fint att sälja men blir dyrt med abonemang plus delbetalning på mobilen i 24 mån. Avslutar du abbonemanget får du en saftig slutfaktura på resterande månader på abbonemang och delbetalning på mobil...

Jaaa det funkar det med....Det går fint att sälja men blir dyrt med abonemang plus delbetalning på mobilen i 24 mån. Avslutar du abbonemanget får du en saftig slutfaktura på resterande månader på abbonemang och delbetalning på mobil...

Gäller Telenor
Kan man inte köpa fler telefoner sen och lägga till i befintligt abonnemang? Hur funkar det?

Gäller Telenor
Kan man inte köpa fler telefoner sen och lägga till i befintligt abonnemang? Hur funkar det?

Det är ju samma sak. Däremot så tar Telenor antingen Bisnode eller UC. Det gör det svårare att plocka ut telefoner.
Telia får typ alla 50.000 hos.

tackar terry fick med loss 50k nu grymt nu kan jag överleva tills juni tills mitt samlingslån

Hur fick du loss 50.000?
Du beställde telefoner för 50.000 menar du?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp