Nä vet inte tkr bara det känns kusligt finns bara jag med mitt namn I hela världen men man kanske inte ska bry sig aldrig sålt något på nätet förut så blir nojigVad spelar det för roll?

Nä vet inte tkr bara det känns kusligt finns bara jag med mitt namn I hela världen men man kanske inte ska bry sig aldrig sålt något på nätet förut så blir nojigVad spelar det för roll?

Ska du sälja något får du nog räkna med att ligga ute med dina uppgifter. Vill du köpa en vara utan ett vettigt kvitto och utan namn på blocket?Nä vet inte tkr bara det känns kusligt finns bara jag med mitt namn I hela världen men man kanske inte ska bry sig aldrig sålt något på nätet förut så blir nojig![]()
Nej du har så rätt, ska sluta nojaSka du sälja något får du nog räkna med att ligga ute med dina uppgifter. Vill du köpa en vara utan ett vettigt kvitto och utan namn på blocket?
blir väl varm I kläderna så småningom 
Det är lugnt. Dölj ditt nummer i annonserna. Och svara enbart dom som är seriösa, kan stava ordentligt, inte begär att du ska frakta till England så klarar du digNej du har så rätt, ska sluta nojablir väl varm I kläderna så småningom
![]()

Haha tack för tipsen, ska ha detta I bakhuvudet!Det är lugnt. Dölj ditt nummer i annonserna. Och svara enbart dom som är seriösa, kan stava ordentligt, inte begär att du ska frakta till England så klarar du dig![]()

Har jag förstått det rätt att man kan ta ut telefoner och airpods hos Telia med anmärkningar? Vart tar dom kreditupplysning hos sergel finnans eller?
Ok men vadå så sergel godkänner en trots att man har anmärkningar? Så jag kan med andra ord ta ut grejer för 50k trots ett utmätningsförsök?Den tas hos Sergel ja
Ok men vadå så sergel godkänner en trots att man har anmärkningar? Så jag kan med andra ord ta ut grejer för 50k trots ett utmätningsförsök?