Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Telia finance, upplysningen via sergel..

Behöver ni nya lurar, kanske en ny högtalare eller en billigare mobil? Kontakta mig via PM isf så kanske vi kan göra en deal ;)

hej,

om någon säljer en iphone 11 billigt så är jag VÄLDIGT intresserad. Helst i/nära Malmö.

Jag köpte en TV i helgen via CDON. Hade tänkt betala den men chansade på faktura och det funkade. Qliro alltså, dom tog creditsafe (där jag har 60 i betyg med tre anmärkningar). Har ju även telefoner osv, ifall någon behöver få loss pengar. Kanske ett dumt tips, såg bara att det efterfrågats i tråden...

Hos Qliro kan man ha delbetalning upp till 30.000kr. Delat på 36 månader. De tar Creditsafe och man kan även köpa Iphones etc via CDON.
Väldigt bra tips om man vill få loss pengar. Dock undrar jag om delbetalningen då synd på UC?

Hos Qliro kan man ha delbetalning upp till 30.000kr. Delat på 36 månader. De tar Creditsafe och man kan även köpa Iphones etc via CDON.
Väldigt bra tips om man vill få loss pengar. Dock undrar jag om delbetalningen då synd på UC?

Qliro reggas på UC.

yes Qliro syns på uc som delbetalning.

Min kompis på jobbet vill ha 3 Telia 64GIG.

Jag har maxat min kredit hos Sergel men någon annan kanske behöver snabba stålar.

Finns det andra sätt att plocka ut telefoner med delbetalning förutom Telia Finance, telenor, qliro?

Hur och när kan man ansöka om en höjning utav nuvarande kredit på telia? Har 20 nu men endast haft det fram tills nu då jag gjorde min första inbetalning. När jag försöker mig på en ny lur på telia så blir jag nekad.... trots! Enligt mig en bra inkomst på 500k osv... varför får jag ej 50?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp