Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Telia finance, upplysningen via sergel..

Jag är kund och har redan ett abonnemang hos dem som jag betalar varje månad fast inget bindande. Kan jag bara beställa en ny telefon utan abonnemang och sälja vidare? För det kommer upp fråga när man ska välja ”nej jag har redan ett abonnemang”. jag är rädd att nya telefonen blir kopplad till mitt abonnemang och om jag säljer vidare telefonen så är jag rädd att jag får den nya köparens samtalsfakturor med. Hahaha. Förstår ni vad jag menar?

Jag är kund och har redan ett abonnemang hos dem som jag betalar varje månad fast inget bindande. Kan jag bara beställa en ny telefon utan abonnemang och sälja vidare? För det kommer upp fråga när man ska välja ”nej jag har redan ett abonnemang”. jag är rädd att nya telefonen blir kopplad till mitt abonnemang och om jag säljer vidare telefonen så är jag rädd att jag får den nya köparens samtalsfakturor med. Hahaha. Förstår ni vad jag menar?

Så funkar det inte :)

Ja, du väljer "betala kontant" som ett alternativ.
Men som sagt,
Var beredd på att du får MAX hälften av värdet på en Iphone 11 pro 250...Köper dom för 15.000 och säljer för ca 8-9.000 mer får man inte.

Ja, du väljer "betala kontant" som ett alternativ.
Men som sagt,
Var beredd på att du får MAX hälften av värdet på en Iphone 11 pro 250...Köper dom för 15.000 och säljer för ca 8-9.000 mer får man inte.

Ja vad fan ska man köpa då? :D

Apple 4K fick jag iväg till samma pris typ, men en. Detta är som sagt ett pissdyrt alternativ om man bara är i rejäl kris :/ Du lär förlora oavsett vad du tar och det rejält.

Ja vad fan ska man köpa då? :D
Du förlorar mycket på de absolut dyraste telefonerna. Det är ändå mycket cash så välj nåt billigare. De nya airpodsen tror jag kan funka om dom finns. Även en vanlig iPhone 11. Där förlorade jag minst.

Om jag redan är kund hos Tele2 och köper låt säg 4 mobiler utan abonnemang med delbetalning, funkar det att sälja dessa 4 telefoner utan några krångligheter?

Fan jag är kund hos Comviq, det funkar inte utan abonnemang då va?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp