Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Svea inkasso

Jag har heller inte blivit drabbad, har också loggat på Svea varje dag för att kolla eftersom min brevbärare är så slarvig. Jag var en av dem som i somras fick ett krav på redan betald skuld.
Jag är en av dom som klarat mig från dom men har loggat in på Svea varje dag och kollat posten, inget krav från dessa Tack o lov!

Tack :). Hoppas alla andra drabbade ocksåfår bort plockat snarast, innan helgerna.

God Jul på er!

Skulle tro att era andras lån försvinner snart också, dom har väl lite att göra nu, Svea.

Mitt ligger också kvar och ringde svea men man får ju bara prata med kundtjänst som sa att det ligger vilande till de fått tag i bovar........nä opps mena silverwik;) Ja ja skiter i det just nu ska fira jul tänkte jag än om under lugna och enkla förhållanden
GOD JUL på er allihopa här inne

Egentligen är det ju bara att skita i det. Har väldigt svårt att tro att det ens skickas till Kronofogden, men om det gör kommer det aldrig längre än till betalningsföreläggande om ni bestrider. För hur i hela friden skulle dom ta det till tingsrätten? Hahaha. Finns ju ingen chans att dom kan göra det.

Hej för mig har dom tagit bort ett av fyra krav lite underligt men på rätt väg i alla fall. Vi ska se att det har löst sig för alla innan 2015 är över.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp