Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Svea inkasso

:-(. Det har ju varit helg, de har säkert inte hunnit med .. Och som Kryss skrev, det kommer inte gå vidare, de har inget att komma med! Jädra as rentutsagt, hoppas alla polisanmälningar hjälper! Hoppas du/ni får ro med detta snart. Jag har själv inte kunnat släppa riktigt eftersom jag fortfarande inte fått svar från varken Svea eller Silverwik, "bara" att jag kan se att de avslutat, men vad kommer härnäst? Usch, kan bara använda ordet svin!! (Förolämpning mot djuren dock)

Är det någon av er som har fått inkassokrav från Svea som har anmält dem till datainspektionen? Tänkte då de uppenbarligen inte följer inkassolagen när de köpt upp fakturor som inte är seriösa.

Fick brev från polisen idag... förundersökningen är nedlagd då inget bedrägeri har begåtts. Som orsak stod det att " det är civilrättsligt "

Sjukt ledsen man blir. .. hur länge ska det här få hålla på??? Och varför tas det ej på allvar?? Vilka ska man behöva kontakta för att det ska bli ett slut på det hela??

usch, vad tråkigt! Det måste ju gå att ta till tingsrätten annars. De kan aldrig vinna där. Undrar hur länge de tänker försöka?

Är det någon som kontaktat tidningarna ? Tror dom skulle älska å ge sig på ett stort företag som Svea .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp