- Meddelanden
- 31 419
- Mottagna reaktioner
- 16 474
- Poäng
- 11 677
Ok, berätta mer om när det kan ske.
Det kan ske efter.
Ok, berätta mer om när det kan ske.
Källan är en som kallar sig ”Lasseman” på forumet som tidigare i denna tråd skrev ”Kan kan dom väl men för att det ska göras någon prövning ska den komma in senast sista dagen med skuldsanering”Enligt skuldsaneringslagen går det bra, har du någon annan källa?
När frågan gällde just ökad/ändrad betalningsförmåga ja.Källan är en som kallar sig ”Lasseman” på forumet som tidigare i denna tråd skrev ”Kan kan dom väl men för att det ska göras någon prövning ska den komma in senast sista dagen med skuldsanering”
Men det ska naturligtvis ses i ljuset av att jag skickade in om omprövning ca 3 mån innan avslut pga att min man blev av med jobbet och fick noll kr i inkomst, men fick avslag. Jag hade helt enkelt inte pengar till inbetalningen.
Spännande att se om någon agerar på det.Men det ska naturligtvis ses i ljuset av att jag skickade in om omprövning ca 3 mån innan avslut pga att min man blev av med jobbet och fick noll kr i inkomst, men fick avslag. Jag hade helt enkelt inte pengar till inbetalningen.
Är ett bra tag sedan om jag inte missminner migSpännande att se om någon agerar på det.
Ja men av vilka anledningarDet kan ske efter.
Det lär vi aldrig få veta….Ja men av vilka anledningar

Bara så jag verkligen hänger med, de (borgenärerna) kan alltså skicka in om omprövning av ens skuldsanering men för att KFM ska ta upp ärendet även efter ens skuldsanering är avslutad, behöver omprövningen ha kommit in till KFM på sista dagen i ens skuldsanering? Har jag förstått dig rätt nu?När frågan gällde just ökad/ändrad betalningsförmåga ja.