Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Snart kommer skattepengarna. Äntligen

Åkte själv på liknande, sålde bostadsrätt, kontraktet skrevs i november men själva överlåtelsen och stora pengadelen skedde nu i januari. Var helt säker på att försäljningen skulle deklareras nästa år men icke :)
Nåja, spelar ju egentligen ingen roll när man gör det, tom skönt att ha det gjort nu och desto trevligare med återbäring i juni :);)

Man kan i teorin behöva betala skatten innan man ens fått in pengarna, om man har tillträdet nog långt fram..

Man kan i teorin behöva betala skatten innan man ens fått in pengarna, om man har tillträdet nog långt fram..
Begärde uppskov, ringde och dubbelkollade (1,5h i kö ^^) och får återbäringen i sedvanlig ordning som tur är, dock i juni
Uppskovet rör sig om 30.000 endast så det betar jag av på nästa deklaration (vill inte släpa). Så jag är nöjd!

Begärde uppskov, ringde och dubbelkollade (1,5h i kö ^^) och får återbäringen i sedvanlig ordning som tur är, dock i juni
Uppskovet rör sig om 30.000 endast så det betar jag av på nästa deklaration (vill inte släpa). Så jag är nöjd!

Jag hade för mig att uppskovet behövde vara minst 50000?

Uppskovsbeloppet
För att du ska kunna få uppskov med beskattning av vinsten, måste uppskovsbeloppet vara minst 50 000 kronor. Om ni är två eller flera som äger en bostaden tillsammans, behöver uppskovsbeloppet vara minst 50 000 kronor per delägare.

Jag hade för mig att uppskovet behövde vara minst 50000?

Uppskovsbeloppet
För att du ska kunna få uppskov med beskattning av vinsten, måste uppskovsbeloppet vara minst 50 000 kronor. Om ni är två eller flera som äger en bostaden tillsammans, behöver uppskovsbeloppet vara minst 50 000 kronor per delägare.

Ska han betala skatt på 30 är nog uppskpvsbeloppet 90-140 typ

Ser skattepengarna på mitt konto nu så efter lunch är de disponibla.

Det här är så märkligt.
Jag har ett skuldsaldo hos kfm. Dock har inte sista betaldag passerat så ingen åtgärd om utmätning är beslutad.
Jag var ändå helt säker på att min skatteåterbäring skulle åka rakt in till skulden hos kfm.
Men icke. Pengarna syns som en insättning på mitt bankkonto nu på morgonen.

Ser skattepengarna på mitt personkonto hos Nordea så dom är säkert disponibla senare idag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp