- Meddelanden
- 105
- Mottagna reaktioner
- 17
- Poäng
- 72
Inte fått skattebeskedet. Men vad i helvete, fyfan alltså. Ska detta hända i år IGEN. Blir så extremt frustrerad att man två år i rad blir blåst på de här poänglösa bilagorna.
Kan du inte se det inne på Skatteverket så är det nog kört skulle jag tro tyvärrInte fått skattebeskedet. Men vad i helvete, fyfan alltså. Ska detta hända i år IGEN. Blir så extremt frustrerad att man två år i rad blir blåst på de här poänglösa bilagorna.

Inte fått skattebeskedet. Men vad i helvete, fyfan alltså. Ska detta hända i år IGEN. Blir så extremt frustrerad att man två år i rad blir blåst på de här poänglösa bilagorna.
Jag väntar spänt, men börjar nu bli väldigt orolig över att jag kanske inte får pengarna imorgon.
Min deklaration hade bilagor med (jag lade inte till dem, som förra året. då skapade jag en bilaga pga husförsäljning). Denna gång så behövde jag fylla i några bilagor som de tvingade en till att göra, men som inte ändrade något på utbetalningsbeloppet efter att jag bara klickat "Nästa" på alla bilagor utan att fylla i något. Kommer jag få det imorgon eller i juni? Det är den stora frågan...
Lämnade in (NE). Ridå. Det är över
Slarvigt av mig! Jag borde ha tagit bort bilagan, då jag inte driver någon enskild näringsverksamhet. Men visst inte att det fanns en sådan knapp, men nu ser jag till min häpnad att det går att ta bort bilagor så den var inte ristad i sten.
Det kan också räknats som ändring