- Meddelanden
- 31 506
- Mottagna reaktioner
- 16 520
- Poäng
- 11 977
Förra året betalades mina ut den 4och 2019 var det den 6
![]()
Datum varierar beroende på när 1 lördagen i månaden är
Förra året betalades mina ut den 4och 2019 var det den 6
![]()
Så är det aboslut !Datum varierar beroende på när 1 lördagen i månaden är
Fick meddelande igår i Kivra appen att den 4e hade de betalats ut men de va ju en lördag om ja inte minst fel....och i måndags var det ju röd dag. Får se om man kanske får dom idag?? Någon som fått?
Precis... brukar alltid va 3 bankdagar efter utbetalningUtbetalning sker 7-9 april, alltså onsdag-fredag denna vecka.

Förra året skickades deklarationen ut på lördagen och pengarna kom på tisdagen. Alltså 2 bankdagar, denna gång är det ju också utbetalt lördag men röd dag igår så förhoppningsvis dyker de upp i morgon![]()

Har du fått skattebeskedet så kommer dem nog nu annars blir det nog att vänta tyvärrJag väntar spänt, men börjar nu bli väldigt orolig över att jag kanske inte får pengarna imorgon.
Min deklaration hade bilagor med (jag lade inte till dem, som förra året. då skapade jag en bilaga pga husförsäljning). Denna gång så behövde jag fylla i några bilagor som de tvingade en till att göra, men som inte ändrade något på utbetalningsbeloppet efter att jag bara klickat "Nästa" på alla bilagor utan att fylla i något. Kommer jag få det imorgon eller i juni? Det är den stora frågan...