Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Snart kommer skattepengarna. Äntligen

Det här är så märkligt.
Jag har ett skuldsaldo hos kfm. Dock har inte sista betaldag passerat så ingen åtgärd om utmätning är beslutad.
Jag var ändå helt säker på att min skatteåterbäring skulle åka rakt in till skulden hos kfm.
Men icke. Pengarna syns som en insättning på mitt bankkonto nu på morgonen.
Gött ju. Då kan du betala in det mesta då till kfm om du är smart kanske spara bara lite grann :)

Det här är så märkligt.
Jag har ett skuldsaldo hos kfm. Dock har inte sista betaldag passerat så ingen åtgärd om utmätning är beslutad.
Jag var ändå helt säker på att min skatteåterbäring skulle åka rakt in till skulden hos kfm.
Men icke. Pengarna syns som en insättning på mitt bankkonto nu på morgonen.

Hat inte betaldatum passerat så mäts inget.

Gött ju. Då kan du betala in det mesta då till kfm om du är smart kanske spara bara lite grann :)
Självklart, det var tanken. Men jag blev så förvånad?
Jag kan inte spara något utan ska betala av på allt möjligt, och den känslan är rätt skön den med :)

På SEB kan man inte se sånt innan . De bara kommer in rätt som det är . Hoppas idag när det stod utbetalning 3 april

Har oxå SEB....såg i Kivra appen att den 4e april betalades Skatte pengarna ut. Hoppas man får dom idag..

Samma här, i förra tråden från 2020 verkade det som att de som hade SEB fick utbetalningen först. Hoppas det blir samma i år :)

Ingen som fått? Varken jag eller min pappa kan se, jag har swedbank och han danskebank. De betalade t åt oss både i lördags.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp