Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släppte idag första lånet

Tog faktiskt lite tid fick nog första skuld att betala i juni men sen har det ju varit semester o så i juli.
Mitt liv avgörs typ om jag lyckas behålla hela året ut eller inte .. för lyckas jag behålla året ut .. då kommer vi fixa det utan problem ! Sjukt viktigt ...

Fick utmätning nu september lönen blev 13000kr :(

låter mycket att få behålla inte minst med tanke på att Ni delar boendekostnad. Vad har Ni i hyra?!

När jag hade löneutmätning, så fick jag behålla 10.660kr & jag hade en hyra om 6400kr...

låter mycket att få behålla inte minst med tanke på att Ni delar boendekostnad. Vad har Ni i hyra?!

När jag hade löneutmätning, så fick jag behålla 10.660kr & jag hade en hyra om 6400kr...
Kan stämma om hennes sambo kanske inte ha så höglön eller har utmätning ... jag får behålla 11200 , fast då har min sambo 14k efter skatt .. vore hon arbetslös så skulle jag få behålla 18200 kr :)

Min man har också löneutmätning och vi är ju två hyran är över 12000kr och han får behålla knappt tio

Inkasso först och sen KFM.
Har fortfarande lån tre st som inte ligger hos KFM än men är på gång sen tror jag det börjar ta slut.
Hade bara 60000kr låg på kreddy nu dom andra lånen syns inte då dom är uppsagda o ligger hos KFM.
Kommer hamna runt miljon i skuld men det visste jag.
Ledig i veckan som kommer och ska börja fila på skuldsanerings ansökan tänkte skicka in nästa vecka.
Är det du eller din man som har leasingbilen? För den lär inte Skusan godkänna om den står på dig.

Är det du eller din man som har leasingbilen? För den lär inte Skusan godkänna om den står på dig.
Står på min man.
Vi har ett år kvar på den.
Det svåra med leasing är ju att det inte bara att avsluta avtalet kostar skjortan att bryta :(

Skusan godkände min privatleasade min bil, men tror det spelade roll att jag kunde påvisa att den inte belastade min privatekonomi då milersättningen för körda mil i tjänsten ”betalade” bilen.

Skusan godkände min privatleasade min bil, men tror det spelade roll att jag kunde påvisa att den inte belastade min privatekonomi då milersättningen för körda mil i tjänsten ”betalade” bilen.
Alltså vilket liv två med löneutmätning i samma hushåll, herregud vad vi ställt till:(

Hur mycket får du behålla nu vid skuldsanering Kimsan per månad?
Visst betalar man in själv beloppet till KFM ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp