Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Släppte idag första lånet

Beslut kom om utmätning redan i Augusti men hann få full lön i Augusti.
Släppte lånen i våras så det har gått många månader ändå.
Tar ca 5-6 månader innan utmätning startar men det är ju olika hur snabba KFM är.
Nu verkar det ta längre tid så du klarar definitivt hela året utan utmätning.
Håller tummarna åter ut , då skulle jag bli väldigt glad :)

Beslut kom om utmätning redan i Augusti men hann få full lön i Augusti.
Släppte lånen i våras så det har gått många månader ändå.
Tar ca 5-6 månader innan utmätning startar men det är ju olika hur snabba KFM är.
Nu verkar det ta längre tid så du klarar definitivt hela året utan utmätning.
Men mobil lån var nog snabbast men väntetider som är nu hinner nog inte ens dom
Släppte du lånen i våras till inkasso eller kronofogden ? :)

Släppte du lånen i våras till inkasso eller kronofogden ? :)
Inkasso först och sen KFM.
Har fortfarande lån tre st som inte ligger hos KFM än men är på gång sen tror jag det börjar ta slut.
Hade bara 60000kr låg på kreddy nu dom andra lånen syns inte då dom är uppsagda o ligger hos KFM.
Kommer hamna runt miljon i skuld men det visste jag.
Ledig i veckan som kommer och ska börja fila på skuldsanerings ansökan tänkte skicka in nästa vecka.

Inkasso först och sen KFM.
Har fortfarande lån tre st som inte ligger hos KFM än men är på gång sen tror jag det börjar ta slut.
Hade bara 60000kr låg på kreddy nu dom andra lånen syns inte då dom är uppsagda o ligger hos KFM.
Kommer hamna runt miljon i skuld men det visste jag.
Ledig i veckan som kommer och ska börja fila på skuldsanerings ansökan tänkte skicka in nästa vecka.
Helt rätt av dig att skicka in den , jäkla skillnad ha 2 fria månader varje år faktiskt . Suttit och verkligen räknat som en tok .. du kommer inte ihåg när du fick ditt första betalningsföreläggande att du skulle betala ? :)

Helt rätt av dig att skicka in den , jäkla skillnad ha 2 fria månader varje år faktiskt . Suttit och verkligen räknat som en tok .. du kommer inte ihåg när du fick ditt första betalningsföreläggande att du skulle betala ? :)
Nej inte riktigt varit så mycket med allt o alla brev.
I början mådde jag sämre o sämre för varje brev som kom:(
Men nu börjar det lägga sig och jag kan ändå inget göra.
Får försöka överleva varje månad:(
Ganska snabbt efter sista datum gått på skuld att betala till KFM blir det utslag/anmärkning och då kan utmätning börja när som helst.
Dom kollar konton först bilar mm.
Finns inget där att hämta börjar utmätning när som helst efter att du redovisat inkomster o hyra

Nej inte riktigt varit så mycket med allt o alla brev.
I början mådde jag sämre o sämre för varje brev som kom:(
Men nu börjar det lägga sig och jag kan ändå inget göra.
Får försöka överleva varje månad:(
Ganska snabbt efter sista datum gått på skuld att betala till KFM blir det utslag/anmärkning och då kan utmätning börja när som helst.
Dom kollar konton först bilar mm.
Finns inget där att hämta börjar utmätning när som helst efter att du redovisat inkomster o hyra
Fast det är väl 14 dagar för delgivning och sedan 10 dagar att betala , bara där är 24 dagar .. sen ska man ju redovisa inkomster och det har man väl 14 dagar på sig ? Så hoppas kommer in i december i alla fall :)

Fast det är väl 14 dagar för delgivning och sedan 10 dagar att betala , bara där är 24 dagar .. sen ska man ju redovisa inkomster och det har man väl 14 dagar på sig ? Så hoppas kommer in i december i alla fall :)
Ja det går ju några dagar emellan efter skuld att betala. Först är det ju delgivnings kvitto o ev påminelse sen skuld att betala utslag o ev utmätning så någon månad eller två totalt blir det ju

Ja det går ju några dagar emellan efter skuld att betala. Först är det ju delgivnings kvitto o ev påminelse sen skuld att betala utslag o ev utmätning så någon månad eller två totalt blir det ju
Ja precis ... var dom snabba med att du fick redovisa dina inkomster och utgifter efter sista betalningsdagen ?

Ja precis ... var dom snabba med att du fick redovisa dina inkomster och utgifter efter sista betalningsdagen ?
Tog faktiskt lite tid fick nog första skuld att betala i juni men sen har det ju varit semester o så i juli.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp