Intressant! Jag har på dryga miljonen och är 37år. 2barn. Jag fick avslag. För nytagna skulder var anledningen för mig. Lite kort har jag lång historik med överkonsumtion. Spelmissbruk och huset med exet å konstanta blancolån för renoveringar. Vad är din historik?
Ska du söka skuldsanering @Terry_ ?
Hur nytagna var skulderna i ditt fall
Intressant! Jag har på dryga miljonen och är 37år. 2barn. Jag fick avslag. För nytagna skulder var anledningen för mig. Lite kort har jag lång historik med överkonsumtion. Spelmissbruk och huset med exet å konstanta blancolån för renoveringar. Vad är din historik?
Räknade lite på det innan. Har nog från början/totalt haft en skuld på 11.000.000 (elva miljoner). Trodde det var hälften kanske (så bra koll har man....)
Har lyckats betala bort cirka 7.000.000 främst genom löner under sex års tid men även sambo och släkt/vänner.
Återstår gör således 4.000.000 men det kommer bli tufft framöver på grund av föräldrarledighet och lägre inkomst. Av detta är över 2.000.000 synligt hos UC. Resten ligger hos Inkasso eller via Bisnodes aktörer.