Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Säg att jag kan betala 200.000 per år.

Då tar det ungefär 35 år att betala tillbaka allt.

Om jag hade haft fryst ränta. Men med tanke på räntorna så kanske 70 år? Var inställd på det.

Du borde absolut söka skuldsanering! Gör det bara.

Om jag hade haft fryst ränta. Men med tanke på räntorna så kanske 70 år? Var inställd på det.
Jag tycker att du ska söka skuldsanering, dra inte ut på det utan gör det medans barnen är små.

Fast du har väl bostadsrätt med ett stort över värde ? Den lär du u såna fall tvingas sälja innan känns det som

Jag tänker släppa allt från nästa månad har enorma skulder, kommer bli löneutmätning först ett tag innan jag söker sanering blir intressant och se om jag får

Relativt nytaget lån..har läst att det är någon fördel direkt..eller?
Omöjligt att veta, finns ju dom som fått beviljat med lån som bara varit några månader gamla.
De går efter hur helheten ser ut och den är väldigt olika för alla. Sök tycker jag, får du avslag så får du veta varför och kan göra nått åt det vid nästa ansökan

Omöjligt att veta, finns ju dom som fått beviljat med lån som bara varit några månader gamla.
De går efter hur helheten ser ut och den är väldigt olika för alla. Sök tycker jag, får du avslag så får du veta varför och kan göra nått åt det vid nästa ansökan
Okej, men låt säga jag söker nu samtidigt som jag slutar betala på alla lån och får avslag? Hur länge måste jag vänta innan jag söker igen om det skall vara lönt, jag fattar jag kan söka direkt men det är knappast lönt…

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp