Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Men låt säg att du hade 250.000 i skuld till din bank swedbank (exempel) - då hade väl dom kunnat "Motsätta" sig din skuldsanering och hävda, titta. Kaffesump har vunnit ett par hundra tusen på poolspel. Dom vill vi ha?

Men låt säg att du hade 250.000 i skuld till din bank swedbank (exempel) - då hade väl dom kunnat "Motsätta" sig din skuldsanering och hävda, titta. Kaffesump har vunnit ett par hundra tusen på poolspel. Dom vill vi ha?

Men om skulden till banken handläggs av ett inkassobolag borde väl inte banken sitta och rota i privatpersoner och göra kontroller av deras konton?

Borde och Borde....de kan mycket väl reagera om man får in en större summa och har skuldsanering...Vi har lärt oss att det inte behövs alltför stora insättningar innan banken vill ha underlag och då ser handläggaren som granskar insättningen och underlagen att man har sanering..Står säkert i profilen

Ingen större idé innan bilen säljs.

I en skuldsanering kan du inte bli av med huset, men du kan behöva sälja det för att få skuldsanering
En fråga,om huset inte har övervärde ,kan de ändå godkänna att man behåller?
När det gäller bilen så finns lånet hos dnb,kan lägga till sambon som medsökande och skriva över bilen på honom i väntan på försäljning..går det att göra så eller kommer det ändå bli avslag tror du

När det gäller bilen så finns lånet hos dnb,kan lägga till sambon som medsökande och skriva över bilen på honom i väntan på försäljning..går det att göra så eller kommer det ändå bli avslag tror du
Jag fick inledande när jag ägde hus, med ca 100000 i övervärde. Nu sålde jag och flyttade ändå under inledande, men tror det hade gått vägen ändå.

• Gilla
Reaktioner: La.
Jag fick inledande när jag ägde hus, med ca 100000 i övervärde. Nu sålde jag och flyttade ändå under inledande, men tror det hade gått vägen ändå.
Tack för svar!Tror mer att bilen är det stora problemet..men får inte sålt den!

Tack för svar!Tror mer att bilen är det stora problemet..men får inte sålt den!
Ja, så är det nog. Står du själv på den idag? Låter sjukt men sluta betala på den så det blir återtag.

Ja har huset inget värde i försäljning så är det ju inget att sälja.

Du kommer ha ett lån kvar som du förväntas kunna betala i saneringen även om sambon drar eller dör eller så, och det går nog inte.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp