Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Lite svårt när man kommer på efteråt att skriva mer!!! Och vill inte citera mig själv!
Varför måste du låta så hård o sur??
Förstår faktiskt inte varför du ofta är sp kort o sur i dina inlägg vad har man gjort??

Nejdå, du kan editera/ändra ditt inlägg.
Hur jag låter är nog upp till dig som läsare, jag pratar inte, jag skriver. Väljer du att läsa det surt och hårt så har du gjort det. Det var någon i någon annan tråd som läste dig som hysterisk, vilket du inte höll med om att du var, samma princip :)

Hur jag låter är nog upp till dig som läsare, jag pratar inte, jag skriver. Väljer du att läsa det surt och hårt så har du gjort det. Det var någon i någon annan tråd som läste dig som hysterisk, vilket du inte höll med om att du var, samma princip :)

Använd smileys så är syrran glad :) för mig är det lugnt du håller dig kort och till fakta.

Använd smileys så är syrran glad :) för mig är det lugnt du håller dig kort och till fakta.

Alla är vi olika och bra om det kan få vara så. Tycker dock det är onödigt att påpeka hur man ska skriva sina inlägg särskilt om man inte mår bra eller befinner sig mitt i en kris.

Okej men du låter mycket kort!
Men du har väl sett o hört för mycket tänk på att alla har vi olika i bagaget och hamnar illa av olika anledningar! Kanske inte passar alltid att kommentera totalt onödiga saker förstår faktiskt inte varför du gör det! Men mår du bra av det så är det upp till dig!!

Alla är vi olika och bra om det kan få vara så. Tycker dock det är onödigt att påpeka hur man ska skriva sina inlägg särskilt om man inte mår bra eller befinner sig mitt i en kris.

Sant, men hon skrev i tre fyra inlägg som gjorde det svårt att följa vad hon skrev och menade.

Dock är han inte i en situation som många här och kan nog inte relatera till det heller.

Vissa söker kunskap här och endel stöd. @Lasseman bidrar med just kunskap/fakta och är mycket välkommet av mig iaf.

Sant, men hon skrev i tre fyra inlägg som gjorde det svårt att följa vad hon skrev och menade.

Dock är han inte i en situation som många här och kan nog inte relatera till det heller.

Vissa söker kunskap här och endel stöd. @Lasseman bidrar med just kunskap/fakta och är mycket välkommet av mig iaf.

Jag håller med om att han, liksom många andra bidrar med fakta som är mycket välkommet.

Man behöver dock inte själva vara i en likadan situation för att förstå att den är tuff för andra särskilt när många i forumet skriver hur dåligt de mår. Kallas empati och sympati.

Oavsett om man skriver rörigt för att man är stressad, ovan med datorer, har dyslexi, inte har svenska som modersmål så skadar det inte att var ödmjuk och låta bli att påpeka sådant som inte är relevant för sakfrågan oavsett vem man är och hur man bidrar i det forum. Samhället och livet är hårt som det är.

Jag håller med om att han, liksom många andra bidrar med fakta som är mycket välkommet.

Man behöver dock inte själva vara i en likadan situation för att förstå att den är tuff för andra särskilt när många i forumet skriver hur dåligt de mår. Kallas empati och sympati.

Oavsett om man skriver rörigt för att man är stressad, ovan med datorer, har dyslexi, inte har svenska som modersmål så skadar det inte att var ödmjuk och låta bli att påpeka sådant som inte är relevant för sakfrågan oavsett vem man är och hur man bidrar i det forum. Samhället och livet är hårt som det är.
Precis så du är en klippa❤️ En människa med empati o medmänsklighet! Ett gott hjärta ❤️❤️ Önskar det fanns fler som du❤️

Både och håller med dig till en del! Men lite medmänsklighet o empati skulle inte skada! Men bara att nonchalera! Han känner inte mig och inte jag honom! Men jag måste säga att om jag vill prata med nån från kronofogden önskar jag en mjukare o förstående person

Går inte lösa så lätt. Skuldsanering eller löneutmätning ska inte vara ett alternativ till att göra saker lättare.

Problemet är en än gång för lösa krav på långivare till slutliga kund.

Varför existerar ens lån utan UC?
Är för mig obegripligt. Detta kanske inte var ett problem innan internet och bank id men idag är det. Detta kommer växa och bli större ju lättare krediter är att få.
Men nu förstår jag inte skuldsanering är väl en chans för folk att börja om! På det viset blir det lättare efter fem år i alla fall! Löneutmätning är blaha då skulder inte minskar upplever det hemskt! Sen är det ju galet att man kan låna så mycket!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp