Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

skatteåterbäring

Ok!! Det står att det är utbetalt hela beloppet!! Men hur kan jag se om krm har tagit det eller ej???

Står det på Skattekontot, om man loggar in där, om pengarna går till Kfm eller ej? Är på jobb så jag kan inte logga in härifrån och se hur det ser ut på mitt skattekonto. Därav frågan så jag vet när jag kollar senare idag. Står det tydligt att pengarna är överförda till KFM om man har skuldsaldo? Står det direkt när man loggar in eller ska man titta under någon speciell flik?

När du loggat in på skatte kontot så klicka på utbetalningar i fältet längre upp,där står utbetalt belopp och efter det står det info som du klickar på.
Där står det vad kfm tagit och om du får något över som kommer in på kontot!!
Jag blev av med allt 22 000kr-men nu är ju det betalt iaf....
Bara resten kvar dock

Någon som har Handelsbanken som har fått pengarna?

Jag har swedbank och inte fått vilken dålig bank som ligger på pengarna men vi måste väl betala deras löner suck

min man har fått sina pengar han kollade för 1 timme sedan.har swedbank.hinner de inte in idag så kommer de säkert imorgon.

Aha!! Där står det utbetalt till konto..... Osv!! Betyder detta att jag får tbx alla skattepengarna?? Vad tror ni!!

När du loggat in på Skattekontot så klicka på utbetalningar i fältet längre upp,där står utbetalt belopp och efter det står det info som du klickar på.
Där står det om KFM tagit något och om du får något över som kommer in på lönekontot!!

Har du kollat detta om det inte står något där borde ju pengarna vara dina. Har det inte registrerats något belopp på ditt lönekonto än även om det inte finns disponibelt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp