Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

skatteåterbäring

Här har de heller inte kommit in ännu trots att det är Nordea. Och inget om att utbetalningen är på gång. Men som sagt, de är utbetalda från skattekontot och kontonumret stämmer. Det är inte ett sedvanligt personkonto så det kanske är därför.

Det står inget om att krfm ska ta något det står summan och sen att det är utbetalt till mitt konto.. Nej på mitt konto står det ingenting om några pengar... Håller verkligen tummarna nu...

Jag har fått mina pengar men min son som också har Nordea personkonto har inte fått något och det står ännu inte på hans konto att det ska komma några pengar.

Håller tummarna åt dig Aclc!
Tack för svaret igen Ca5tio, då är de nog på ingång för både sonen och mig imorgon.

Det står inget om att krfm ska ta något det står summan och sen att det är utbetalt till mitt konto.. Nej på mitt konto står det ingenting om några pengar... Håller verkligen tummarna nu...

hos mig står det utbetalt 1/6.går man sen in på utbetalning högst upp tror jag det var så står det info bredvid summan man får tillbaka.klickar jag där står utbetalning kfm.om det inte gör det på dig så borde det betyda att du får pengarna.jag håller verkligen verkligen tummarna att du får dem.

utbetalning handelsbanken

Jag har Handelsbanken men ännu inte fått utbetalt,någon som fått det med denna bank?

Jag har också Handelsbanken och fick mina på kontot under gårdagen.

Okej..tack för ditt svar!.Vad konstigt att jag inte fått dem,men hoppas de kommer under dagen nu då !!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp