Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

skatteåterbäring

jag o min man får pengarna alltid den dan dom säger att pengarna betalas ut.men de kommer in senare på eftermiddagen.tror efter 5 vi har swedbank.

För er som har swedbank, kan berätta att swedbank är dom som betalar ut sin pengar sist.

Swedbank brukar hålla inne pengarna så länge som möjligt å tjäna så mycket ränta som möjligt.

stämmer inte hos oss iallafall kommer alltid samma dag men senare på eftermiddagen.

Nu finns pengarna disponibla på mitt personkonto Nordea

Skattepengar

Jag fick också mina pengar i dag

ca5tio, syns de på sonens konto också? Läste tidigare I tråden att det inte syntes kommande utbetalning på hans? Frågar eftersom jag också har nordea men Inga pengar syns ännu

ca5tio, syns de på sonens konto också? Läste tidigare I tråden att det inte syntes kommande utbetalning på hans? Frågar eftersom jag också har nordea men Inga pengar syns ännu
Tyvärr är han inte hemma så jag kan kolla men min utbetalning såg man i morse som att den skulle finnas disponibel imorgon nu när jag tittade så är de disponibla. Men på sonens konto stod ingenting alls om utbetalning i morse.

Det var lika här. Inget syntes imorse. Okej, det är bara att ge sig till tåls. De ska vara utbetalda enligt skattekontot i varje fall. Tack för att du tog dig tid att svara!!!

Det var lika här. Inget syntes imorse. Okej, det är bara att ge sig till tåls. De ska vara utbetalda enligt skattekontot i varje fall. Tack för att du tog dig tid att svara!!!
Det var så lite så, håller tummarna för dig att de syns i eftermiddag eller i morgon bitti.

Tack :) Hoppas det! Misstänker att det har att göra med vilken typ av konto man har på Nordea men kan ha fel... Hoppas din son får in pengarna snart också ifall han inte fått det ännu.

Var ser ni att dom är utbetalda?? På min sida på Skatteverket står det bara att pengarna kommer innan midsommar!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp