Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

skatteåterbäring

Jag ändrade mitt underskott av kapital så det blev ungefär hälften av vad jag hade från början i min deklaration, på så sätt får jag en bättre UC score och lättare att få ett samlingslån. Hoppas inte de granskar detta nu bara ! Man får ju mindre tillbaka i skatteåterbäring men det är det värt om man får en bättre UC.

Jag ändrade mitt underskott av kapital så det blev ungefär hälften av vad jag hade från början i min deklaration, på så sätt får jag en bättre UC score och lättare att få ett samlingslån. Hoppas inte de granskar detta nu bara ! Man får ju mindre tillbaka i skatteåterbäring men det är det värt om man får en bättre UC.

Jag gjorde ungefär samma! när vet man om man slipper granskning?? håller med om att det är värt att få tillbaka lite mindre på detta sätt.

Jag gjorde ungefär samma! när vet man om man slipper granskning?? håller med om att det är värt att få tillbaka lite mindre på detta sätt.
Logga in på ditt skattekonto den 4/6 då ser du om du får tillbaka. Får du det så blir du inte granskad.

Har man inte hört något från Skatteverket ännu så skulle jag nog säga att i 9 fall av 10 är det bara att luta sig tillbaka och invänta skattebäringen.

Och även jag har kapat mina ränteavdrag i år igen. Fast det som jag lämnade kvar räckte ändå att maximera avdraget innan jag slog i taket.

Skatteverket har till november på sig att begära granskning om man har gjort större förändringar mellan den förifyllda och den inskickade deklarationen.

Nt

Har man inte hört något från Skatteverket ännu så skulle jag nog säga att i 9 fall av 10 är det bara att luta sig tillbaka och invänta skattebäringen.

Och även jag har kapat mina ränteavdrag i år igen. Fast det som jag lämnade kvar räckte ändå att maximera avdraget innan jag slog i taket.

Hur mycket har du tagit bort på underskott tidigare? Har du blivit granskad då? Antar att det bara är att hålla ut till den 4/6... Om man då inte blir granskad ska det alltså gå att se skattebeskedet då?

Hur mycket har du tagit bort på underskott tidigare? Har du blivit granskad då? Antar att det bara är att hålla ut till den 4/6... Om man då inte blir granskad ska det alltså gå att se skattebeskedet då?
Slutskattebeskedet kommer vecka 24 dvs någon gång mellan den 10-14 juni
skatteåterbäringen syns vecka 23

man borde väl fått nåt besked om att man blir uttagen för granskning
Har man inte det bör väl pengarna komma nästa vecka?

Jag tror och hoppas på det.. Men är ändå orolig när det närmar sig. Är det den 7:e skatteåterbäringen finns på kontot?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp