Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

skatteåterbäring

är det den 7 som gäller för de som fått beviljat och få tillbaka tidigare eller är det då de "vanliga" utbetalningarna av återbäringen börjar? Någon som vet?

Det är de vanliga utbetalningarna den 7:e har du fått beviljat att få tidigare så får du det på en gång när allt är klart.

Kan det tänkas att skattepengarna kan finnas på kontot innan den 7:e ??

De senaste två åren har pengarna lämnat skattekontot (mitt i alla fall) lördagen före vecka 23 och sedan tagit tre bankdagar på sig innan de nått vanliga kontot. Vet inte när de lämnar skattekontoret i år.

Förra året lämnade mina pengar skattekontot 2012-06-02 och landade på mitt Swedbank konto 12-06-07.

Tack..!! Då borde man absolut ha dem på kontot senast den 7:e iaf...känns som en lång väntan nu fast det är så nära!!

Jag skrev på delgivningen för ett ärende för 3 dagar sen.
Jag lär väl inte få några skattepengar va?
Eller hanterar dom det verkligen så snabbt?

Du kan vara lugn. Från det att du skriver på delgivningen har du 10 dagar på dig att överklaga. Gör du inte det så blir det utslag och de kan eventuellt ta din återbäring men det borde inte hinnas med. För säkerhetsskull överklaga så hinner du garanterat få pengarna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp