Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring Skuldsanering

Jag förstår inte riktigt problemet… du skickade själv in ansökan om omprövning för att du ville betala in återbäringen som skulle gå till dina skulder.
Sen är det kanske oturligt att handläggaren kanske inte kontaktade dig där du fick möjlighet att redogöra varför du ansåg att du skulle få behålla 10tkr av dessa 65tkr…
…men trodde du verkligen att en ansökan om omprövning gällande ett så här stort belopp skulle avslås?!
jag har haft kontakt med KFM, har har förklarat att 10tkr är milerssättning. hon trodde då att jag skulle få behålla det, även 30% av 55tkr sedan gick hon på semster och en annan person jag ej haft kontakt med tog beslut om att jag ska betala in allt. men det står även i mitt beslut att dem ska ta hänsyn till milersättning osv....

dom kan fråga skatteverket om årsinkomst

hon som tog beslutet lät sjukt stressad och jaf tryckte på henne sjukt mycket... hon sa typ 3-4 gånger " vi kommer ingenstans i detta samtal så vi lägger på" men jag fortsatte att trycka på att beslutet är felaktigt och att enl mig ska ja få behålla min milersättning plus 30% av resten pga av att jag har jämkade utgifter.

står det i ditt beslut att du ska få behålla reseavdraget

I mitt beslut står det faktiskt att jag får behålla reseavdraget som jag får tillbaka på skatten varje år, 30 000 kr. Det står något i stil med att "hänsyn till att kaffesump får 4500 kr i månaden till diesel är tagen då han får behålla skatteåterbäringen när han gör avdrag". Nu står det inte exakt så men något i den stilen minns jag att KF hade skrivit.

Ja men hur ska dom veta hur mycket du får i skatteåterbärgning baserat på den uppgiften?
Det vet dem inte.
Hurvida du får skatteåterbäring eller ej tror jag inte är synliga uppgifter. Du kan ju lika gärna ha jämkat :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp