Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring Skuldsanering

Det vet dem inte.
Hurvida du får skatteåterbäring eller ej tror jag inte är synliga uppgifter. Du kan ju lika gärna ha jämkat :)
på exakt samma sätt som KRM kan kolla upp det, vilket ja inte har exakt svar på, men gissar kreditupplyssning kanske ?

på exakt samma sätt som KRM kan kolla upp det, vilket ja inte har exakt svar på, men gissar kreditupplyssning kanske ?
Nej kfm ser restfördas skattekonton. Det gör inte så många andra

Du är snett på det.

En borgenär kan inte ta reda på om du får skatteåterbäring.

Skulle väl vara om dom ringer till Skatteverket och fråga kanske? Är absolut enda möjligheten jag kan tänka mig.

om företaget jag har lån hos tar en kreditupplysning på mig , vilket en av bankerna har gjort i Juni ser dom min slutgiltliga skatt på upplysningen, oklart om hur dom sedan kan göra... för att se hur mycket jag får tillbaka.

om företaget jag har lån hos tar en kreditupplysning på mig , vilket en av bankerna har gjort i Juni ser dom min slutgiltliga skatt på upplysningen, oklart om hur dom sedan kan göra... för att se hur mycket jag får tillbaka.

Dom ser hur mycket du har betalat i skatt ja men hur ska dom veta om det innebär att du får betala eller få behålla skatteåtebärgning?

Du är snett på det.

En borgenär kan inte ta reda på om du får skatteåterbäring.

Skulle väl vara om dom ringer till Skatteverket och fråga kanske? Är absolut enda möjligheten jag kan tänka mig.
Testa att ringa skv och fråga om din sambos återbäring

Nej, Skatteverket lämnar inte ut uppgifter om en specifik persons skatteåterbäring till andra personer. Skatteuppgifter omfattas av sekretess, och specifika belopp på skatteåterbäring eller kvarskatt är bara tillgängliga för den enskilda skattskyldige själv. Skatteverket skyddar den typen av information på grund av integritetsskäl.

Om du har frågor om skatteåterbäring i allmänhet, eller om hur den beräknas, kan Skatteverket dock ge generell information och vägledning. Men för att få veta vad en annan person får i skatteåterbäring krävs den personens uttryckliga medgivande.

Alltså. En borgenär kan inte få reda på att du har skatteåterbäring - såvida inte skatteverket är en borgenär som i mitt fall :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp