- Meddelanden
- 31 420
- Mottagna reaktioner
- 16 476
- Poäng
- 11 677
Det har jag inte tänkt på, men magkänsla säger att man får ut det mesta av dokumentationen man skickat in om det begärs.Även uppgifterna som man angivet i ansökan?
Det har jag inte tänkt på, men magkänsla säger att man får ut det mesta av dokumentationen man skickat in om det begärs.Även uppgifterna som man angivet i ansökan?
Tack för svar,Det har jag inte tänkt på, men magkänsla säger att man får ut det mesta av dokumentationen man skickat in om det begärs.
Nej.Tack för svar,
loggar ni om folk ringt och kollat?
Nej man frågar inte vem som ringer vad jag vet.Tack för svar,
loggar ni om folk ringt och kollat?
NejÄven uppgifterna som man angivet i ansökan?
Varför svarar du så kategoriskt om något som är felaktigt?
Kan inte tänka mig att vem som helst kan ringa och fråga KFM om en person har skuldsanering, sen kräva att få ut uppgifterna som står i ansökan. Däremot står det säkert att man har skulder och skuldsanering om nu någon gör ett registerutdrag. Men detaljerna tvivlar jag starkt påVarför svarar du så kategoriskt om något som är felaktigt?
Kan inte tänka mig att vem som helst kan ringa och fråga KFM om en person har skuldsanering, sen kräva att få ut uppgifterna som står i ansökan. Däremot står det säkert att man har skulder och skuldsanering om nu någon gör ett registerutdrag. Men detaljerna tvivlar jag starkt på
Jo.Kan inte tänka mig att vem som helst kan ringa och fråga KFM om en person har skuldsanering, sen kräva att få ut uppgifterna som står i ansökan.
Skuldsaneringsformuläret man fyllt i ingår inte i ett utdrag.Vad du kan tänka dig är inte så hemskt relevant..