Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Otroligt bra tillfälle till att söka skuldsanering! Speciellt om du är ikapp med lånen idag

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Även uppgifterna som man angivet i ansökan?
Det har jag inte tänkt på, men magkänsla säger att man får ut det mesta av dokumentationen man skickat in om det begärs.

Tack för svar,
loggar ni om folk ringt och kollat?
Nej man frågar inte vem som ringer vad jag vet.
Själva sökningarna loggas nog, men det kan ju vara sökningar som inte är så lätt att följa upp heller kan jag tänka mig.

Varför svarar du så kategoriskt om något som är felaktigt?
Kan inte tänka mig att vem som helst kan ringa och fråga KFM om en person har skuldsanering, sen kräva att få ut uppgifterna som står i ansökan. Däremot står det säkert att man har skulder och skuldsanering om nu någon gör ett registerutdrag. Men detaljerna tvivlar jag starkt på

Kan inte tänka mig att vem som helst kan ringa och fråga KFM om en person har skuldsanering, sen kräva att få ut uppgifterna som står i ansökan. Däremot står det säkert att man har skulder och skuldsanering om nu någon gör ett registerutdrag. Men detaljerna tvivlar jag starkt på

Vad du kan tänka dig är inte så hemskt relevant..

Kan inte tänka mig att vem som helst kan ringa och fråga KFM om en person har skuldsanering, sen kräva att få ut uppgifterna som står i ansökan.
Jo.
Det är en del av offentlighetsprincipen som hela demokratin vilar på.
Sen kan hela eller delar av handlingen sekretessmarkeras eller inte lämnas ut.
Om så beslutas lämnas en hänvisning om hur man överklagar beslutet om att sekretessmarkera / inte lämna ut handlingen.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp