Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Otroligt bra tillfälle till att söka skuldsanering! Speciellt om du är ikapp med lånen idag

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Om alla skulle vara villiga att hjälpa som han skulle det vara underbart, du t.ex.(som är mycket kunnig och insatt)för det mesta bara kommenterar och påpekar andras fel utan att informera och förklara.Ta inte illa upp.
Det är inte att hjälpa när man ger vansinniga råd utan någon som helst eftertanke.

Det är inget konstigt.

Det var handläggaren på kommunen som rekommenderade mig att släppa skulderna i samband med ansökan, eftersom att det inte gick runt längre.

Vilket även var en punkt i personliga brevet. Förklarade att jag fått hjälp med att släppa mina skulder efter möte med kommunens skuldrådgivare. Detta i syfte om att bland annat spara ihop en buffert när eventuell skuldsanering inleds.

Skrev också något i stil med att jag noggrant följt alla de råd och rekommendationer jag fått, i syfte att stärka min ekonomi och öka min allmänna skälighet och förutsättningar till skuldsanering.

Så det betende du pratar om är baserat på de rekommendationer som jag fått för att stärka mitt case.
Men de råd du har fått handlar ju om dig och din unika situation. Alla andra har sin egen ekonomi och historia och de råd som passade dig i din situation kan bli katastrof för någon annan.

Men de råd du har fått handlar ju om dig och din unika situation. Alla andra har sin egen ekonomi och historia och de råd som passade dig i din situation kan bli katastrof för någon annan.
Precis, så man ska lyssna på alla råd och utgå ifrån sin situation, han menade väl

Sa jag att alla måste tycka som mig?
Nej,det sa du inte,men man kan dra en sån slutsas ,vansiniga råd utan eftertanke stämmer inte alls och lite för hårt. Upprepar-för vissa situationer är hans råd välkomna och vissa andra inte.

Nej,det sa du inte,men man kan dra en sån slutsas ,vansiniga råd utan eftertanke stämmer inte alls och lite för hårt. Upprepar-för vissa situationer är hans råd välkomna och vissa andra inte.
Eftersom hans råd enbart funkar för vissa (enstaka personer) så ska han inte skapa en tråd där han uppmanar alla med skulder att söka sanering och släppa lånen samtidigt.
Därav är det vansinne.

Men då är det klarlagt att vissa tycker det är en bra idé att söka skuldsanering 3e advent. Andra tycker inte.
Bommar igen innan det spårar ur.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp