Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Omprövning skuldsanering

Någon som vet hur stor chansen är att jag kommer behöva betala in min bonus på ca 86k netto? Skicka in omprövningen 13 december. Ska göra sista betalningen i september och gjort en omprövning förra året som beslutades i januari om ökat betalnings utrymme som slogs igenom.
är ju inte så lång tid kvar på saneringen och har läst olika beslut där vissa som har kort tid kvar behöver betala in och vissa inte..

Jag tror du har svaret i sista meningen. Då det är en individuell bedömning kan man nog bara spekulera om utfallet då ingen här har alla parametrar som behövs.

Hejsan
Om en borgenär söker omprövning..Kan man se det på Mina sidor på fogden sida då??...eller man måste ringa och fråga dom??
Och det är bara borgenärer som kan begära omprövning eller kan inkassobolagen som bevakar skulden ochså göra det?
Peter

Hejsan
Om en borgenär söker omprövning..Kan man se det på Mina sidor på fogden sida då??...eller man måste ringa och fråga dom??
Och det är bara borgenärer som kan begära omprövning eller kan inkassobolagen som bevakar skulden ochså göra det?
Peter
Inkassobolag = borgenär.

Hejsan
Peter

Du behöver fråga KFM, annars får du veta först när omprövningen handläggs. Går att mejla eller ringa och få svar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp