Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Omprövning hos KFM – någon fått svar efter ansökan i september?

Du får anmäla till jo, är mycket möjligt att det blir kritik för bristande service och liknande. Kom hård kritik på det området mot kfm bara häromdagen senast.

Eller 9 månader som det står att det tar innan man börjar kolla.
Vad pratar du om? 9 månader? Det tar inte 9 månader för att börja kolla på en omprövnings ansökan. Du har inte läst tråden att det är omprövning det handlar om och inte skuldsanering.

Uppskattad tid ja och kanske är nu inte säkert det var då.
Men är ju långt fram i tiden så är nog väldigt svårt att uppskatta hur lång tid der tar
Det tar stått 3-4 månader tidigare. Nu har man minskat med 2-3 månader på hemsidan.

Jag fick också det och håller med, var som att kontakta en sten. 😂 Aldrig ringt tillbaka och aldrig svarat.
Fick alltid svar samma dag när jag slrev och frågade ngt. Alla har olika uppfattningar men kronofogden har alltid varit suveräna vid varje kontakt jag haft med dom

Fick alltid svar samma dag när jag slrev och frågade ngt. Alla har olika uppfattningar men kronofogden har alltid varit suveräna vid varje kontakt jag haft med dom
Samma här, enbart positiva erfarenheter av KFM när jag ansökte om skusan

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp