- Meddelanden
- 31 496
- Mottagna reaktioner
- 16 519
- Poäng
- 11 977
Du får anmäla till jo, är mycket möjligt att det blir kritik för bristande service och liknande. Kom hård kritik på det området mot kfm bara häromdagen senast.
Vad pratar du om? 9 månader? Det tar inte 9 månader för att börja kolla på en omprövnings ansökan. Du har inte läst tråden att det är omprövning det handlar om och inte skuldsanering.Eller 9 månader som det står att det tar innan man börjar kolla.
Det tar stått 3-4 månader tidigare. Nu har man minskat med 2-3 månader på hemsidan.Uppskattad tid ja och kanske är nu inte säkert det var då.
Men är ju långt fram i tiden så är nog väldigt svårt att uppskatta hur lång tid der tar
Jag fick direktnummer och mail till handläggaren men det var ju som att kontakta en sten 😂Det tar stått 3-4 månader tidigare. Nu har man minskat med 2-3 månader på hemsidan.
Jag fick också det och håller med, var som att kontakta en sten. 😂 Aldrig ringt tillbaka och aldrig svarat.Jag fick direktnummer och mail till handläggaren men det var ju som att kontakta en sten 😂
Fick alltid svar samma dag när jag slrev och frågade ngt. Alla har olika uppfattningar men kronofogden har alltid varit suveräna vid varje kontakt jag haft med domJag fick också det och håller med, var som att kontakta en sten. 😂 Aldrig ringt tillbaka och aldrig svarat.
Samma här, enbart positiva erfarenheter av KFM när jag ansökte om skusanFick alltid svar samma dag när jag slrev och frågade ngt. Alla har olika uppfattningar men kronofogden har alltid varit suveräna vid varje kontakt jag haft med dom
Idag fick jag beslut. Avslag.Jag fick direktnummer och mail till handläggaren men det var ju som att kontakta en sten 😂

Skönt! 🤩 hur motiverade de avslaget?Idag fick jag beslut. Avslag.![]()
Skönt, det var bannemig på tiden! Och härligt med avslagIdag fick jag beslut. Avslag.![]()
!