Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Omprövning hos KFM – någon fått svar efter ansökan i september?

Jag har lämnat kompletterande uppgifter om min omprövning och fick nu till mig att det ska skickas till borgenärer för yttrande. De har två veckor på sig att inkomma med invändningar.

om jag har förstått rätt får jag inget nytt förslag på betalplan förens de yttrat sig?

Jag hade en liten förhoppning om att man skulle få ett nytt förslag och kunna ställa in sig på hur mycket mer man ska betala i månaden, men efter att ha läst kan man med andra ord få vänta ytterligare..

jag har mängder av borgenärer från alla de lån jag tog som spelberoende så gissar att detta kan dra ut på tiden 😩

Jag har lämnat kompletterande uppgifter om min omprövning och fick nu till mig att det ska skickas till borgenärer för yttrande. De har två veckor på sig att inkomma med invändningar.

om jag har förstått rätt får jag inget nytt förslag på betalplan förens de yttrat sig?

Jag hade en liten förhoppning om att man skulle få ett nytt förslag och kunna ställa in sig på hur mycket mer man ska betala i månaden, men efter att ha läst kan man med andra ord få vänta ytterligare..

jag har mängder av borgenärer från alla de lån jag tog som spelberoende så gissar att detta kan dra ut på tiden 😩
Har du ansökt om att betala mer? Vilka kompletteringar ville dom ha? Och till sist, när ansökte du om omprövning :)?

Har du ansökt om att betala mer? Vilka kompletteringar ville dom ha? Och till sist, när ansökte du om omprövning :)?
Ja jag har ansökt om att betala mer då jag fått nytt jobb och tjänar ca 6000 mer per månad innan skatt. De ville veta om min sambos inkomst förändrats och övriga kostnader som resekostnader, hyra och barnomsorg . Ansökte i februari.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp