Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Olagligt att sticka utomlands med skulder?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nej du har inget mer argument därav dina tomma svar. Står ju vad brottet har för straffskala eller ska du försöka vinkla det också?
Jag har ingen aning vad du skriver om, du tappade tråden för rätt länge sedan. Härskartekniken skulle du kunna få sluta med, den är inte så trevlig.

Det här mycket spännande. Vem Kommer vinna denna debatt :polis::vinnare::polis:
Det är mycket anmärkningsvärt och intressant att en annan skriver i tråden att det kan bli tal om bedrägeri i en sån situation men ingen reaktion alls på det så vad är det som är så hemskt att jag påtalade ett annat brott som man kan göra sig skyldig till och hamna i fängelse för. Brottet kan ge upp till 2 år i fängelse i normal graden och upp till 6 år om det bedöms som grovt.

Det är mycket anmärkningsvärt och intressant att en annan skriver i tråden att det kan bli tal om bedrägeri i en sån situation men ingen reaktion alls på det så vad är det som är så hemskt att jag påtalade ett annat brott som man kan göra sig skyldig till och hamna i fängelse för. Brottet kan ge upp till 2 år i fängelse i normal graden och upp till 6 år om det bedöms som grovt.
Är du en idiot eller praktisk att vara en?

Jag har ingen aning vad du skriver om, du tappade tråden för rätt länge sedan. Härskartekniken skulle du kunna få sluta med, den är inte så trevlig.
Har inte använt mig av någon härskarteknik bidrar med information är det nån som ska ta illa upp så är det väl jag isåfall det är ju ni som skriver skratt tecken och försöker förlöjliga mig.Jag skrev i mitt första inlägg att man kan få fängelse för det brottet kan är inte samma sak som alltid.

Undrar hur många timmar per år man sitter och tvingas lyssna på diverse företags arbete med gdpr och personuppgifter och vilken adress man kan läsa mer om saken på..

Patron en söndagspromenad i solen tror jag hade gjort dig gott :D

Patron en söndagspromenad i solen tror jag hade gjort dig gott :D
Tack har varit ute hela helgen varit på uteserveringar längs med vattenbrynet och varit social och njutit i solen. :) Grattis!

Nämen, hoppas frågeställaren fick svar på sin fråga här :cool:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp