Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Olagligt att sticka utomlands med skulder?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tycker inte om att någon ska kallas för idiot,inte alls!
Tack för omtanken vet inte varför det kom har bara försökt att bara sprida information. Jag kan argumentera om en sak och inte ge mig för jag vet att jag har rätt i sak men sen kan jag även släppa det och säga något trevligt till vederbörande jag argumenterat mot. Man ska inte vara rädd för att sprida sitt ord.:folded:

Tack för omtanken vet inte varför det kom har bara försökt att bara sprida information. Jag kan argumentera om en sak och inte ge mig för jag vet att jag har rätt i sak men sen kan jag även släppa det och säga något trevligt till vederbörande jag argumenterat mot. Man ska inte vara rädd för att sprida sitt ord.:folded:
Delen att du inte ger med dig stämmer i alla fall.

Delen att du inte ger med dig stämmer i alla fall.
Gav en länk där det står straffskalan för brottet oredlighet mot borgenär tidigt i konversationen står klart och tydligt att du kan dömas till att sitta i fängelse över 6 månader och såldes inte enbart kan sitta hemma med en fotboja om du döms för det brottet.Jag har inte sagt något annat. :axelryck:

Gav en länk där det står straffskalan för brottet oredlighet mot borgenär tidigt i konversationen står klart och tydligt att du kan dömas till att sitta i fängelse över 6 månader och såldes inte enbart kan sitta hemma med en fotboja om du döms för det brottet.Jag har inte sagt något annat. :axelryck:
Du bevisar min poäng gång på gång..

"Blir man dömd för oredlighet mot borgenär till fängelse så sitter man i fängelse för sina skulder."

Det var ju så det skrevs.

Nu kommer väl svar om något annat men jag kan saxa in det senare igen när du glömt igen.

Jag har sagt att man kan sitta i fängelse för det brottet och min länk som visar straffskalan bevisar det punkt.

"Blir man dömd för oredlighet mot borgenär till fängelse så sitter man i fängelse för sina skulder."

Det var ju så det skrevs.

Nu kommer väl svar om något annat men jag kan saxa in det senare igen när du glömt igen.
Ja hur har man annars en borgenär är det inte för man har en skuld? Du som missförstår mig och märker ord vrider och vänder på det. Alla som kan läsa artikeln kan läsa att man kan dömas till fängelse för brottet.

Jag har sagt att man kan sitta i fängelse för det brottet och min länk som visar straffskalan bevisar det punkt.
Nja, det du skrev var alltså "Blir man dömd för oredlighet mot borgenär till fängelse så sitter man i fängelse för sina skulder"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp