Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som provat Vivus.se?

Den nya Inkomståret har ju uppdaterats nu samt att om du har mer skulder nu än tidigare så syns det i underskatt av kapital.

Men har nya inkomståret uppdaterats för alla? För när jag fick kreditupplysningen via mejl så såg den ut exakt samma som för tre månader, ingen deklarerad inkomst eller betalningsanmärkningar. Om det nu har uppdaterats så ska jag ha runt 120 k deklarerad inkomst och inga skulder. Testa även på lånalåna där blev det avslag för att jag har för låg inkomst alltså har inte inkomståret uppdaterats för mig? :S

Men har nya inkomståret uppdaterats för alla? För när jag fick kreditupplysningen via mejl så såg den ut exakt samma som för tre månader, ingen deklarerad inkomst eller betalningsanmärkningar. Om det nu har uppdaterats så ska jag ha runt 120 k deklarerad inkomst och inga skulder. Testa även på lånalåna där blev det avslag för att jag har för låg inkomst alltså har inte inkomståret uppdaterats för mig? :S

Har din deklaration godkänts ännu då? I såna fall borde det uppdaterats iaf.

Vivus funkar galant, penagr på kontot samma dag, möjlighet att förlänga lånet mot betalning i upp till 30 dagar. Och ökad kredit lånebelopp efter varje återbetalning som man skött.
PERFEKT

Vivus är grönt

ok.png
Nu har jag själv testat Vivus, mycket seriösa och sjukt bra av dem att inte ta betalt för första lånet. Finns knappt någon annan som gör som dem. Eller?

jaaaa de är seriösa och de kan man verkligen prata med och lite på....jag gillar dom :):D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp