Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt spelmissbruk.

Såklart det finns rätt eller fel i prioriteringar, det är bara en dålig ursäkt enligt mig

Ja fast vem avgör dom, du?

Som Kronogofden ovan skriver "Alkohol råkar dessutom vara en av de bästa medicinerna mot den ångest och huvudvärk som kommer med hög skuldsättning.
Med andra ord står jag till fullo bakom beslutet att kröka."

I det fallet blir ju det en prioritet för honom - en prioritet jag själv valt och väljer frekvent - vem är det då som avgör om det är en korrekt prioritering, du?

:D Hahaha... ja dör, så kuligt:p men ja, jag tycker vi ska förhålla oss till denna redan väletablerade handläggningstid i alla olika typer av ”ärenden”....

LOOOOVE IT :p

Får väl hoppas det inte hamnar på ”avslags teamet” direkt :)

Nu ” går ” det fortare med handläggningen så det ” går ” kanske fort även med den kölistan eller könlistan.

Hahaha...:D problemet är att min handläggningstid går snart in i ”summer mode” med per automatik längre handläggningstid... Tror även att det stämmer för Skusan ärenden ;)

Jag har för mig att jag har läst någonstans att Malmö och Kalmar är landets krogtätaste städer. Alltså att det går flest barer/pubar per invånare. Känns inte som en allt för orimlig gissning.
Fel, det är Sundbyberg i Stockholm ;)

Fel, det är Sundbyberg i Stockholm ;)

...men vi pratar ju städer nu? E Sundbyberg verkligen en stad?!

Sorry, men som skåning drar man ogärna norröver - vi vallfärdar söderut och vet därför ytterst lite om det som ligger norr om Skånelands gräns... ;)

Kimsie du är insöad på eran platta tråkiga slätt.;). For the record så ärSundberg en stad. Den med mest pubar per caaaaapita;)

Är Sundbyberg en egen stad?! Det är som om vi hade sagt att Västra Hamnen är det...

Känner ett behov av att försvara både folk som väljer att lägga sina pengar på en kul festnatt och lite Malmö nu (född och uppvuxen där, bor några mil därifrån nu) men ska kanske ligga lite lågt...
Men vill ändå påpeka att en människa med ”normal” ekonomi aldrig skulle bli ifrågasatt för vad hen väljer att lägga sina pengar på, och den personen behöver aldrig prioritera säg nya skor till barnen framför en festkväll med vännerna. Låt oss hoppas att vi är aktiva på detta forum och som måste prioritera en dag kan få uppleva lyxen att ha råd med både och, som två självklara saker bland flera, utan att bli kritiserade.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp