Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

Amex min poäng är att det handlar om prioriteringar. Det finns inga rätt eller fel vad folk prioriterar. Något som är galet för dig eller mig kanske inte är det för någon annan. Vissa har en passion för vin och fast dom är skuldsatta köper dom viner för 15.000 i månaden...

Såklart det finns rätt eller fel i prioriteringar, det är bara en dålig ursäkt enligt mig.
Tycker du att du prioriterade rätt när du valde att spela upp alla dina pengar och sätta dig i den sitsen du är i nu? Var det rätt prioriterat?

Lägg av nu @Amex !!! Det är ju förbannat jäkla märkligt att alltid ska nått sticka i ögonen på några... :mad:
Ja, jag har gjort fel... ja, jag försöker göra rätt för mig varje månad, men hur ja spenderar mina ynka 5000kr/mån ska Du fullständigt skita i!!
Jag försöker göra mitt yttersta för att reparera de finansiella skador jag orsakat, men låt mig iallafall ta en liten krogrunda någon gång då och då utan att det skall rasa här ute...

...men förlåt att ja skrev det här - uppenbarligen ska ja sitta hemma & ruttna när jag inte arbetar ”skiten ur mig”. :mad:

Såklart det finns rätt eller fel i prioriteringar, det är bara en dålig ursäkt enligt mig.
Tycker du att du prioriterade rätt när du valde att spela upp alla dina pengar och sätta dig i den sitsen du är i nu? Var det rätt prioriterat?

Meningen är väl inte att sluta leva för att man har skulder/spelmissbruk?

Viktiga är väl att man lever och gör saker man tycker är roligt ibland och avviker från sitt missbruk och skapar ett nytt mönster, annars vet jag inte vad jag ska göra.

Personligen anser jag att pengar är till för att förbrukas.
Alkohol råkar dessutom vara en av de bästa medicinerna mot den ångest och huvudvärk som kommer med hög skuldsättning.
Med andra ord står jag till fullo bakom beslutet att kröka.

Hade man inte kunnat göra det så hade det ju blivit repet för länge sen.

Meningen är väl inte att sluta leva för att man har skulder/spelmissbruk?

Viktiga är väl att man lever och gör saker man tycker är roligt ibland och avviker från sitt missbruk och skapar ett nytt mönster, annars vet jag inte vad jag ska göra.

Exakt...
Ja märkte i vintras hur ja började bli lite halv deppig... Gjorde väldigt lite bortsett från ”mina” hästar & några fåtalet fester, men ljuset, värmen och glada människor som denna tiden på året genererar, gör att man vill ut igen... Njuta av det lilla utrymme jag kan :)

Personligen anser jag att pengar är till för att förbrukas.
Alkohol råkar dessutom vara en av de bästa medicinerna mot den ångest och huvudvärk som kommer med hög skuldsättning.
Med andra ord står jag till fullo bakom beslutet att kröka.

Hade man inte kunnat göra det så hade det ju blivit repet för länge sen.

:D Myyyy god !!! Ja är den första att erkänna att ja älskar VIN och Aperol, men själv dricker ja i sociala sammanhang & ytterst måttligt för mer tillåter inte plånboken...

Men för att reta upp några fler nu, så tack vare att ja ser så förbaskat bra ut, så blir ja ofta bjuden på lite gottigott oxå... :D:cool::D
En kväll ute behöver sannerligen inte bli så dyr... Vi cyklar oxå, så inga kostnader för dyra taxiresor eller buss... :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp