Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

Tänk om allt var så självklart svart och vitt, rätt och fel vad lätt livet hade vart att leva. Alla har vi våra egna slag att kämpa oss ur, oavsett vad så tycker jag iaf det viktigaste är att man känner lite lycka påvägen, annars känns ju hela livet ganska bortkastat om man hela tiden ska grubbla på vad som gått fel. Även dem som dömer ut andra på direkten har sitt att se efter och sina läxor att lära, kanske att inte döma folk så fort?
Det här forumet är så viktigt för många tror jag när man ser att andra är precis lika mänsklig som en själv och kan sätta sig i skiten och ni är verkligen bra på att peppa varandra! :rolleyes:

Såklart det finns rätt eller fel i prioriteringar, det är bara en dålig ursäkt enligt mig.
Tycker du att du prioriterade rätt när du valde att spela upp alla dina pengar och sätta dig i den sitsen du är i nu? Var det rätt prioriterat?

Fyfan vad fult av dig. Tror du verkligen att man tänker nyttigt när man är inne ett beroende? Tror du att morgondagen spelar roll? Det är först i efterhand man tänker på vad man gjort!

Ibland är det bättre att hålla tyst när man ändå inte har något vettigt att komma med. Dessa människor kämpar varje vecka med sina skulder. Det är aldrig nyttigt att gräva ner sig med dom mörka tankarna man går runt med dagligen, det kan vara otroligt skönt att få ett break ibland... Även om det kostar några hundringar...

Fyfan vad fult av dig. Tror du verkligen att man tänker nyttigt när man är inne ett beroende? Tror du att morgondagen spelar roll? Det är först i efterhand man tänker på vad man gjort!

Ibland är det bättre att hålla tyst när man ändå inte har något vettigt att komma med. Dessa människor kämpar varje vecka med sina skulder. Det är aldrig nyttigt att gräva ner sig med dom mörka tankarna man går runt med dagligen, det kan vara otroligt skönt att få ett break ibland... Även om det kostar några hundringar...

Tack ❤️

Tänk om allt var så självklart svart och vitt, rätt och fel vad lätt livet hade vart att leva. Alla har vi våra egna slag att kämpa oss ur, oavsett vad så tycker jag iaf det viktigaste är att man känner lite lycka påvägen, annars känns ju hela livet ganska bortkastat om man hela tiden ska grubbla på vad som gått fel. Även dem som dömer ut andra på direkten har sitt att se efter och sina läxor att lära, kanske att inte döma folk så fort?
Det här forumet är så viktigt för många tror jag när man ser att andra är precis lika mänsklig som en själv och kan sätta sig i skiten och ni är verkligen bra på att peppa varandra! :rolleyes:

Kunde inte ha sagt de bättre självt ❤️

:D Myyyy god !!! Ja är den första att erkänna att ja älskar VIN och Aperol, men själv dricker ja i sociala sammanhang & ytterst måttligt för mer tillåter inte plånboken...

Men för att reta upp några fler nu, så tack vare att ja ser så förbaskat bra ut, så blir ja ofta bjuden på lite gottigott oxå... :D:cool::D
En kväll ute behöver sannerligen inte bli så dyr... Vi cyklar oxå, så inga kostnader för dyra taxiresor eller buss... :D

Dejt? Stilig norrlänning med groteska spelmissbruk måste väl vara attraherande.

Spring nota självfallet ;)

Tack, som praxis här på forumet så antar jag det är KFs väntetid till avslag/beviljande ;)

:D Hahaha... ja dör, så kuligt:p men ja, jag tycker vi ska förhålla oss till denna redan väletablerade handläggningstid i alla olika typer av ”ärenden”....

LOOOOVE IT :p

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp