Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

Känner ett behov av att försvara både folk som väljer att lägga sina pengar på en kul festnatt och lite Malmö nu (född och uppvuxen där, bor några mil därifrån nu) men ska kanske ligga lite lågt...
Men vill ändå påpeka att en människa med ”normal” ekonomi aldrig skulle bli ifrågasatt för vad hen väljer att lägga sina pengar på, och den personen behöver aldrig prioritera säg nya skor till barnen framför en festkväll med vännerna. Låt oss hoppas att vi är aktiva på detta forum och som måste prioritera en dag kan få uppleva lyxen att ha råd med både och, som två självklara saker bland flera, utan att bli kritiserade.

Thanks sweetie ❤️

Såklart det finns rätt eller fel i prioriteringar, det är bara en dålig ursäkt enligt mig.
Tycker du att du prioriterade rätt när du valde att spela upp alla dina pengar och sätta dig i den sitsen du är i nu? Var det rätt prioriterat?
Tråkig attityd ogillas här.
Inga anklagelse o pekpinnar tack!
Passar ej i detta forum.

Idag var det en positiv nyhet iallafall! Dom kommer faktiskt ganska mycket oftare när man väl tagit sig i kragen...

Imorgon ska jag på viktväktarna! All tid jag har lagt på att pyssla med ekonomin ska jag nu lägga på träning,kost och dylikt! Det känns sjukt bra.
Det och att äntligen ta ett körkort.

Sen så måste jag erkänna att nu när jag kommer ha 1.000.000 på kontot så har tanken slagit mig ett par gånger "ska jag inte spela för 100.000, 100K hit eller dit gör ingen skillnad" men jag ska vara stark.
För min skull.
Men även för er andra som kämpar likt mig själv :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp