Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

Du menar stoppar dom under madrassen och inte överhuvudtaget leva livet för att sedan dö med 17 miljoner på banken :)?
Eller menar du att investera dom i aktier/valutor/projekt med risk att bränna ALLT utan att unnat sig en god middag ute?
Nja, har man skulder så ska man betala på dessa i högsta mån man kan. Inte bränna dem på krogbesök. Det är en lyx, inte ett måste.
Personen som har skulder har säkert haft roligt för lånade pengar.

Personligen tycker jag att personer som köper en bil för över 50.000 är idioter. Du tycker folk som går på krogen är det, någon tredje tycker att folk som har amex-kort är idioter etc etc.
Det är subjektiva åsikter och inte någon universell sanning.

Jag har för mig att jag har läst någonstans att Malmö och Kalmar är landets krogtätaste städer. Alltså att det går flest barer/pubar per invånare. Känns inte som en allt för orimlig gissning.

Sprängde dom inte en krog i centrum där igår ?

Personligen tycker jag att personer som köper en bil för över 50.000 är idioter. Du tycker folk som går på krogen är det, någon tredje tycker att folk som har amex-kort är idioter etc etc.
Jag tycker alla personer i din fiktiva beskrivning är vanliga, normala människor, så länge dem kan betala och göra rätt för sig!

De som lånar till en bil över det är lite idiotiskt. Har du pengar att köpa bil cash fine.

Nya bilar med lån är typ som att ta ett sms lån på hundra tusentals kroner dock i skär förlust av pengar. Med värdeminskningen så är lånet snordyrt.

Ser det inte som otänkbart att vi en dag ser köp av bilar räntefritt rent av för boosta försäljningen. Är typ nästa steg.

Håller med.
Jag personligen skulle prioritera helt annorlunda än att bränna massa stålar. Och speciellt bränna dem i malmö...
Kan vi inte gräva av skiten och skicka tillbaka det till mellanös.. Förlåt, menade Danmark.

Finns en trevlig grupp som träffas och tar något spadtag för att gräva bort Skåne från Sverige.. något för dig kanske ?

Detta görs årligen

Min polare kör Amex, han tar alla noter så swishar man ;)

Håller med.
Jag personligen skulle prioritera helt annorlunda än att bränna massa stålar. Och speciellt bränna dem i malmö...
Kan vi inte gräva av skiten och skicka tillbaka det till mellanös.. Förlåt, menade Danmark.

:mad:
Nu är det så att min ena väninna ”nollade” så vi va ett gäng som drog ut henne... Spenderade kanske 750kr ute.

Själv prioriterar ja gratis aktiviteter inom djur & natur, men ja har oxå förmånen av en stor vänskapskrets, så ja, det blir en del privata fester... :)
Jag har bara mig själv att ansvara för då min dotter är vuxen & klarar sig själv.

:mad:
Nu är det så att min ena väninna ”nollade” så vi va ett gäng som drog ut henne... Spenderade kanske 750kr ute.

Själv prioriterar ja gratis aktiviteter inom djur & natur, men ja har oxå förmånen av en stor vänskapskrets, så ja, det blir en del privata fester... :)
Jag har bara mig själv att ansvara för då min dotter är vuxen & klarar sig själv.
Lika klok som alltid Kimsan❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp