Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

Jag följde din runda slaviskt. Ifrån Biljardhallen via Siesta till Shotluckan....5 sexy mommys som tog över Malmös gator :D

Siesta där du var är mitt favoritställe tillsammans med Basement som ligger där i gamla väster. Paddys är ju Paddys men Siesta och Basement är sjuuuukt mysigt. Det är inte så mycket folk. När man är lite småtrött en fredag vill man inte ha tusen personer omkring sig, det kan det vara på paddys...

Har du käkat på siesta någon gång?

:D:D:D Somnade kl 7 imorse - galen kväll & natt !
Bästa EVER Fisk & skaldjurssoppan åt ja på Siesta... MYYYYY GOD !!! :)

Paddys hamnade vi på likväl efter Interpol... Nu ska denna ”tant” vila upp sig, iallafall till Valborg :D då kör vi igen...
Vi lever väll bara en gång...right?! :p

Så är det. Livet ska inte levas för att överlevas!!

Var i hela friden bar det iväg efter Shotluckan!? Dom stänger väl 03....

Säg inte att du gjorde Etage (läs Slitage :D)

Eller menar du att det var lite Salsa med en karl efter Shotluckan :D?!

Så är det. Livet ska inte levas för att överlevas!!

Var i hela friden bar det iväg efter Shotluckan!? Dom stänger väl 03....

Säg inte att du gjorde Etage (läs Slitage :D)

Eller menar du att det var lite Salsa med en karl efter Shotluckan :D?!

:D Hahaha... vi va på Shotluckan innan Paddys... :p ...men visst, mötte upp mannen ja dejtar på Paddys, så du kan ha rätt om salsan.... :D

Hhahahahah <3 <3

På tal om Siestas käk, åt själv smörrebröd med räkor förra helgen. Satan vad gott det var alltså.
Kul kuriosa är att ägarna utav Siesta hade tidigare Paddys men sålde det.

På tal om Siestas käk, åt själv smörrebröd med räkor förra helgen. Satan vad gott det var alltså.
Kul kuriosa är att ägarna utav Siesta hade tidigare Paddys men sålde det.

Dom köpte väll just Siesta när dom sålde Paddys...
Helt galet va de på Lilla Torg. Passerade bara förbi, men överfullt på alla uteserveringarna. :eek:

Våra väldigt många restauranger/uteserveringar här i Malmö älskar jag verkligen !! :D

Helt galet va de på Lilla Torg. Passerade bara förbi, men överfullt på alla uteserveringarna. :eek:

Våra väldigt många restauranger/uteserveringar här i Malmö älskar jag verkligen !! :D

Kul att se att man ändå kan leva med KF i hälarna :)

Kul att se att man ändå kan leva med KF i hälarna :)
Håller med.
Jag personligen skulle prioritera helt annorlunda än att bränna massa stålar. Och speciellt bränna dem i malmö...
Kan vi inte gräva av skiten och skicka tillbaka det till mellanös.. Förlåt, menade Danmark.

Jag har för mig att jag har läst någonstans att Malmö och Kalmar är landets krogtätaste städer. Alltså att det går flest barer/pubar per invånare. Känns inte som en allt för orimlig gissning.

Håller med.
Jag personligen skulle prioritera helt annorlunda än att bränna massa stålar

Du menar stoppar dom under madrassen och inte överhuvudtaget leva livet för att sedan dö med 17 miljoner på banken :)?
Eller menar du att investera dom i aktier/valutor/projekt med risk att bränna ALLT utan att unnat sig en god middag ute?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp