- Meddelanden
- 73
- Mottagna reaktioner
- 32
- Poäng
- 101
Värt ett skott åtminstone så länge du spelar rätt!Min gick ner från 6.9 till 0.9, bugg? Ska man passa på att ansöka om samlingslån?
Värt ett skott åtminstone så länge du spelar rätt!Min gick ner från 6.9 till 0.9, bugg? Ska man passa på att ansöka om samlingslån?
Hur tänker du?Värt ett skott åtminstone så länge du spelar rätt!
Att din version behöver synka med buggens version.Hur tänker du?
Jag tänker att det kanske bara är MinUC som är buggad och att kreditupplysningen är korrekt som tas och då blir det ju inte lika kul med att ha lagt en onödigt försök som försämrar det riktiga betyget man har.Min gick ner från 6.9 till 0.9, bugg? Ska man passa på att ansöka om samlingslån?

Men scoren vill du tvärtom ha så hög som möjligt vaMin Uc står kvar på 0.4 men min Uc-score gick från att varit stabil i flera månader på 682 till 671.
Anledningen till det är antagligen för att jag nyttjat ett kreditkort till 90 % jämfört med 0% tidigare.
Alltså räcker inte kreditkorts nyttjandet till att försämra betyget med det är tillräckligt för att sänka scoren..
? Lite rörigt det där att man vill ha en lägre och en högre, men det ser ut som ditt förbättrats också tror jag. Sen är ju inte de två helt synkade jämt heller tror jag.Dom har gjort om sidan tydligen . Ser det ut så för fler?
Tror det är så för mig också. Du menar att alla skulder är samlade under "krediter" i menyn uppe och att man sen väljer blanco, konstoktediter, CSN osv där nere?Dom har gjort om sidan tydligen . Ser det ut så för fler?