Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Min gick ner från 6.9 till 0.9, bugg? Ska man passa på att ansöka om samlingslån?
Jag tänker att det kanske bara är MinUC som är buggad och att kreditupplysningen är korrekt som tas och då blir det ju inte lika kul med att ha lagt en onödigt försök som försämrar det riktiga betyget man har.

Ifall du ger det ett försök så säg till så vi får reda på ifall även kreditupplysningen som tas ger felaktig information till lånegivaren :rolleyes: :)

Min Uc står kvar på 0.4 men min Uc-score gick från att varit stabil i flera månader på 682 till 671.
Anledningen till det är antagligen för att jag nyttjat ett kreditkort till 90 % jämfört med 0% tidigare.
Alltså räcker inte kreditkorts nyttjandet till att försämra betyget med det är tillräckligt för att sänka scoren..

Min Uc står kvar på 0.4 men min Uc-score gick från att varit stabil i flera månader på 682 till 671.
Anledningen till det är antagligen för att jag nyttjat ett kreditkort till 90 % jämfört med 0% tidigare.
Alltså räcker inte kreditkorts nyttjandet till att försämra betyget med det är tillräckligt för att sänka scoren..
Men scoren vill du tvärtom ha så hög som möjligt va:)? Lite rörigt det där att man vill ha en lägre och en högre, men det ser ut som ditt förbättrats också tror jag. Sen är ju inte de två helt synkade jämt heller tror jag.

IMG_3119.png
IMG_3120.png

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp