- Meddelanden
- 3 321
- Mottagna reaktioner
- 3 338
- Poäng
- 1 957
Betyget brukar inte röra sig så länge man har över 5 ff
Så vänta tills du kommer under 5, då kommer de göra skillnad.Betyget brukar inte röra sig så länge man har över 5 ff
Så vänta tills du kommer under 5, då kommer de göra skillnad.Då antar jag att det blir bra nästa månadBetyget brukar inte röra sig så länge man har över 5 ffSå vänta tills du kommer under 5, då kommer de göra skillnad.
3 försvinner denna månad och 3 nästa.Mitt betyg rörde sig både när en ff försvann i maj samt när ff blir 6 månader gamla. Och jag har lååångt över 5 ff.Betyget brukar inte röra sig så länge man har över 5 ffSå vänta tills du kommer under 5, då kommer de göra skillnad.
Det antar jag att den görVisa bilaga 2624
Påverkar den där eon någonting?
Stämmer braMitt betyg rörde sig både när en ff försvann i maj samt när ff blir 6 månader gamla. Och jag har lååångt över 5 ff.
Men det kanske blir trögare när man befinner sig i kategorin “bra kreditvärdighet”.

Betyget ändrades inget när jag fick den iaf. Känns konstigt om en ff för man tecknar elavtal ska påverka. Men men.Det antar jag att den gör
Ja jag hoppa från 6-7% till 3.7 när jag betala av sa upp en kredit. Nu rör den sig Inget. Men när jag hade 15-27% så hopa den ner 1-2% per ff som försvann.Mitt betyg rörde sig både när en ff försvann i maj samt när ff blir 6 månader gamla. Och jag har lååångt över 5 ff.
Men det kanske blir trögare när man befinner sig i kategorin “bra kreditvärdighet”.