Nä, tyvärr. Det är väl olika för alla med tanke på de övriga förutsättningarna.
Jag förstår grejen, men samtidigt har man stått sitt ”straff”, varför ska man straffas mer?Betyget kan ju skjuta i höjden när sista anmärkningen försvinner, men de är bara under en kort period. Vad jag uppfattat som så är det för att det finns en "risk" med att man söker lån direkt anmärkningen försvinner, men efter tidens gång så kommer betyget sjunka igen.
Jadu, har tyvärr inget svar på den frågan.Jag förstår grejen, men samtidigt har man stått sitt ”straff”, varför ska man straffas mer?
Jag hoppas denna höjning bara gäller några dagar, några veckor max.
Jag förstår varför det händer men håller med, man har ”straffats” i 3 år men det är vad det ärJag förstår grejen, men samtidigt har man stått sitt ”straff”, varför ska man straffas mer?
Jag hoppas denna höjning bara gäller några dagar, några veckor max.
Lite men inte lika mycket som att betyget blir sämre av att man får normala förutsättningarJag blev av med en anmärkning inatt men inget hände alls med betyget.. också lite konstigt
Lite som ett lotteri, förra anmärkningen som försvann så gick betyget från 2,37 till 1,87.. Väntar och ser hur mitt betyg ser ut i april när de sista försvinner, spännande det här!Lite men inte lika mycket som att betyget blir sämre av att man får normala förutsättningar
Ibland förändrades inte mitt betyg när en försvann men när sista försvann då blev det en stor ändring åt fel hållLite som ett lotteri, förra anmärkningen som försvann så gick betyget från 2,37 till 1,87.. Väntar och ser hur mitt betyg ser ut i april när de sista försvinner, spännande det här!
Man borde ju egentligen fråga UC om varför det skjuter i höjden.. som om inte 3 år är tillräckligt..Ibland förändrades inte mitt betyg när en försvann men när sista försvann då blev det en stor ändring åt fel håll