Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Kommer jag kunna få bud med 6,1%?
Beror på hur mycket du ska låna. Jag hade tänkt söka ett samlingslån på 500 för samla allt nu men vågar inte söka vid nästan 6% pga räntan kommer nog bli högre än jag tänkt.

Personligen behöver jag minst 50k för döda några krediter så jag hoppas på förbättring när min ff löper ut på fredag men annars får jag väl ta det

Kan man söka på en gång eller ska jag vänta till måndag?

Spelar ingen roll just nu bara nån beviljar så får jag söka igen i höst när det blivit bättre

Betyget kan ju skjuta i höjden när sista anmärkningen försvinner, men de är bara under en kort period. Vad jag uppfattat som så är det för att det finns en "risk" med att man söker lån direkt anmärkningen försvinner, men efter tidens gång så kommer betyget sjunka igen.

Betyget kan ju skjuta i höjden när sista anmärkningen försvinner, men de är bara under en kort period. Vad jag uppfattat som så är det för att det finns en "risk" med att man söker lån direkt anmärkningen försvinner, men efter tidens gång så kommer betyget sjunka igen.
Ja, undrar bara hur länge men det är väl ingen som vet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp