Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Sökte du Viggo?

Nä, tyvärr. Det är väl olika för alla med tanke på de övriga förutsättningarna.
Betyget kan ju skjuta i höjden när sista anmärkningen försvinner, men de är bara under en kort period. Vad jag uppfattat som så är det för att det finns en "risk" med att man söker lån direkt anmärkningen försvinner, men efter tidens gång så kommer betyget sjunka igen.
Jag förstår grejen, men samtidigt har man stått sitt ”straff”, varför ska man straffas mer?

Jag hoppas denna höjning bara gäller några dagar, några veckor max.

Jag förstår grejen, men samtidigt har man stått sitt ”straff”, varför ska man straffas mer?

Jadu, har tyvärr inget svar på den frågan.

Jag förstår varför det händer men håller med, man har ”straffats” i 3 år men det är vad det är

Jag förstår inte hur betyget kan gå upp. Jag förstår resonemanget men inte att det går upp.
Betyget ska ju baseras på uppgifter i upplysningen, inte på saker som inte är i upplysningen.
Det står ju ingenstans i min upplysning "hade anmärkning igår" eller " hade inte anmärkning igår"
Min anmärkningsfria upplysning ser ju liksom likadan ut som tex Sevir87, som också visar att det inte finns anmärkningar.

Orkar inte kolla kresitupplysningslagstiftningen, men att använda saker som är mer än 3 år gamla och saker som inte är i upplysningen låter som något en myndighet skulle behöva bli upprörd över.

Jag blev av med en anmärkning inatt men inget hände alls med betyget.. också lite konstigt

Lite men inte lika mycket som att betyget blir sämre av att man får normala förutsättningar
Lite som ett lotteri, förra anmärkningen som försvann så gick betyget från 2,37 till 1,87.. Väntar och ser hur mitt betyg ser ut i april när de sista försvinner, spännande det här!

Lite som ett lotteri, förra anmärkningen som försvann så gick betyget från 2,37 till 1,87.. Väntar och ser hur mitt betyg ser ut i april när de sista försvinner, spännande det här!
Ibland förändrades inte mitt betyg när en försvann men när sista försvann då blev det en stor ändring åt fel håll

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp